poniedziałek, 11 grudnia 2017

Jak łatwo i szybko, a co najważniejsze nie drogo wprowadzić się w świąteczny nastrój



Kochani dziś pokaże Wam jak łatwo i szybko, a co najważniejsze nie drogo wprowadzić się w świąteczny nastrój - a więc hoł hoł hoł :)


  Uwielbiam święta i ten ich cudowny nastrój- dlatego co roku bardzo szybko zaczynam ustrajać dom i najbliższe otoczenie. 

Dawniej, gdy nie było Emilki nie bardzo zwracałam uwagę na bezpieczeństwo i praktyczność - bo i po co ... szklane bombki, świece i delikatne ozdoby były bezpieczne... teraz wszystko się zmieniło :) - każda mama chyba mnie rozumie bez słów :P

Odkąd Emilka chodzi i wspina się gdzie tylko może zagrożone jest wszystko w jej zasięgu - więc już teraz musiałam pomyśleć o klimacie świąt, który będzie bezpieczny! 

Zainspirowała mnie Pani Diana swoimi wyrobami - i musiałam je kupić dla siebie!

Diana Di-Di Piwowarska 

Teraz piękne podusie, bieżniki i skrzaty ozdabiają mój dom, dodają nam świątecznego nastroju, a co najlepsze są bezpieczne dla Emilki, która też je polubiła - zwłaszcza krasnal robi furorę :) 


Wszystkie produkty pięknie i perfekcyjnie wykończone z dobrego materiału - są delikatne i miłe w dotyku. Poszewki na podusie i gwiazdki są idealną świąteczną ozdobą - a jaką praktyczną. Krasnal jest przez wszystkich podziwiany i zachwyca swoim wyglądem oraz wielkością, a bieżniki ozdabiają ławę i stół, cieszą oko i już by się chciało zasiąść do wigilijnego stołu...  

Całość bardzo przytulnie wypełnia pomieszczenie i już czuć świąteczne klimaty... 

Wy kochani mieliście okazje zagrać o piękna choinka od Diana Di-Di Piwowarska do wyboru w kolorze czerwonym, białym, szarym plus ozdoby :)

Nagroda wędruje do
Gratuluje i czekam na wiadomość od Ciebie :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz