piątek, 31 sierpnia 2018

CYFROWA NIANIA ELEKTRONICZNA Z KAMERKĄ VTECH BM4500 daje poczucie pewności oraz bezpieczeństwa i nawet kawa smakuje lepiej :)

  CYFROWA NIANIA ELEKTRONICZNA Z KAMERKĄ VTECH BM4500 daje poczucie pewności oraz bezpieczeństwa i nawet kawa smakuje lepiej :)


 

Gdy na świecie pojawiała się Emilka wiedziałam, że będę potrzebować niani elektronicznej... brak doświadczenia i niewiedza sprawiły, że zakupiłam nianię zwykłą...


Teraz, gdy już brzuch zasłania mi stopy czyli poród synka coraz bliżej, a Emilka nadal jest przecież małym dzieckiem wiem, że tylko niania z kamerą będzie dobrym wyborem.

A odkąd mam w domu CYFROWĄ NIANIĘ ELEKTRONICZNĄ Z KAMERKĄ VTECH BM4500  wiem, że to jedyny słuszny wybór i już jestem z niego zadowolona.


Po pierwsze podgląd tego co dzieje się u dziecka jest dużo bardziej bezpieczny niż tylko podsłuch. Tak funkcjonalna niania jest bardzo pomocna już przy jednym dziecku, a co dopiero przy dwójce! 

 

Mamy kamerkę jakieś 2 tygodnie i już zdążyła uratować nie jedną sytuację. Wystarczy, że spojrzę na ekran i wiem, czy Emilka nadal śpi, czy się nie odkryła lub przeciwnie nie zakryła twarzy kocem jak również czy temperatura w pokoju jest odpowiednia. 

Nie przypuszczałam nawet jakie to fajne uczucie, gdy tylko rzut okiem na ekran daje nam poczucie bezpieczeństwa. Dawniej każdy szelest w zwykłej niani powodował konieczność udania się do pokoju dziecka i sprawdzenia co to było. Wiele razy musiałam pokonać dwa piętra schodów, aby tylko przekonać się, że mała nadal śpi, a co gorsza wielokrotnie właśnie obudziłam ją tym sprawdzaniem... 

Teraz dzięki temu, że moja nowa niania od VTECH ma duży zasięg (w budynku do 50 m, a na zewnątrz do 300 m) nie muszę już biegać po schodach bo dokładnie wiem, kiedy Emilka się już obudziła, a kiedy tylko obróciła na boczek.

Teraz nowej niani z kamerą używam często nie tylko podczas snu dziecka bo sprawdza się również podczas zabawy  - gdy Emilka bawi się w sypialni ja mogę spokojnie wyjść do kuchni i robić obiad, a tylko spojrzenie na ekran upewnia mnie, że nic złego się nie dzieje i mała nie wpadła na pomysł zdobycia szczytu szafki lub łóżka;)

A co więcej to fantastyczne urządzenie pozwala mi na sterowanie kamerą - za pomocą wyświetlacza mogę przesuwać kamerę w górę i dół oraz na boki, a dzięki temu podążać za bawiącym się w pokoju dzieckiem, a to jeszcze nie wszystko bo funkcja przybliżenia obrazu pozwala mi na dokładniejsze sprawdzenie tego co robi dziecko. Piękny, czysty i kolorowy obraz na dużym wyświetlaczu LCD 4,3" zapewnia doskonałą jakość odbioru. 

Nadajnik umieszczony w pokoju jest niewielki, a ciekawy design sprawia, że ładnie prezentuje się w każdym miejscu. 

Bardzo podoba mi się tryb nocny i mimo zgaszonego światła w sypialni, ja dokładnie widzę córeczkę. 

Całe urządzenie cechuje bardzo łatwa i intuicyjna obsługa, która pozwala nam na dostosowanie urządzenia do naszych potrzeb - wiele funkcji i zakresów działania pozwoli każdemu dopasować nianie idealnie do siebie. 

Niania ta posiada również możliwość nadawania kołysanek oraz mówienia do dziecka za pomocą wyświetlacza - ta funkcja rozbawiła nas ostatnio najbardziej - gdy podczas zabawy Emilki z kuzynostwem cichym głosem z nadajnika przypomniałam im, że zabawki trzeba po sobie sprzątać - mina dzieci była bezcenna !

 Przede mną ostatnie kilka tygodni oczekiwania na drugiego małego człowieczka a z nową

CYFROWĄ NIANIĄ ELEKTRONICZNĄ Z KAMERKĄ VTECH BM4500

jestem dużo spokojniejsza, bo ten super sprzęt pomoże mi okiełznać nową rzeczywistość, która z nim stanie się trochę łatwiejsza i dużo bardziej  bezpieczniejsza. 


Jeśli chcecie znać więcej szczegółów technicznych zapraszam na stronę https://vtech-polska.pl/p/vtech-bm4500/ 

gdzie znajdziecie jeszcze więcej przykładów na to, że wybór tej niani to dobry wybór. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz