wtorek, 16 października 2018

Bezpieczny sen maluszka w otulaczu od Kokonik

Jeszcze przed narodzeniem mojego malucha postanowiłam przygotować się na jego przyjście nie tylko kompletując wyprawkę ale również zadbać o jego zdrowy, spokojny i bezpieczny sen. Tak znalazłam informacje na temat otulaczy i firmy Kokonik 

 


Otulacz jest stworzony dla naszych maluchów, a jego zadanie to zapewnienie im jak najbardziej optymalnych warunków do snu. Dzięki specjalnemu kształtowi otulacz przylega do ciała maluszka w taki sposób, że dziecko czuje się jak w brzuszku u mamy - a tam było mu bardzo dobrze, dlatego takie przyleganie i otulenie materiałem daje mu duże poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Otulacz od Kokonik zapinany jest na zamek błyskawiczny, który jest dwustronny - a to ułatwia zmianę pieluszki bez konieczności wyjmowania maluszka z otulacza. Ponadto zamek zawiera specjalną ochronę na końcu zamka aby uniknąć zadrapania maluszka. Otulacz jest przyjemny w dotyku i odpowiednio ciepły. 

Mamy często próbują same kocykiem, rożkiem lub pieluchą otulić tak maleństwo - ale przynajmniej mi to nie wychodziło najlepiej - już po chwili maluch był uwolniony :)  W otulaczu od kokonik nie mam z tym problemu, a założenie go jest banalnie proste i szybkie.

Wspomnę wam tylko, ze takie otulacze zapewniają nam bezpieczny sen - nie ma obawy, że dziecko przykryje sobie nosek kocykiem.


Cały otulacz w zestawie z uroczą czapeczką ze słodkimi rogami tworzy nie tylko praktyczny element wyprawki ale również jest śliczny i patrzenie na takie śpiące maleństwa otulone w ten sposób jest samą przyjemnością dla każdej mamy.

Mój synek lubi spać w otulaczu od Kokonik, a ja ciesze się, że jest mu wygodnie i czuje się bezpiecznie. 

 

Więcej informacji na temat otulacza znajdziecie tutaj

https://www.kokonik.com/?fbclid=IwAR2hJ1d-1RkAlhHwuDB5TWmdPPv0LiAZ1PF1Gj1Rk907AFg6d4stg8my9aM

Ponadto na stronie znajdziecie więcej wzorów i rozmiarów - a jest w czym wybierać :)

Firma Kokonik oferuje nam również inne produkty - my mamy przyjemność poznać Foto karty - które pomagają upamiętnić najważniejsze chwile naszego maluszka.


Polecamy produkty od Kokonik i zachęcamy do zerknęcia na stronę. Może szukacie fajnego prezentu dla przyszłych rodziców ? Otulacz będzie idealnym prezentem!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz