piątek, 22 marca 2019

Dzbanek filtrujący Jasper od Aquaphor Polska - filtry do wody


 

Z pewnością każdy z nas już wie, że picie wody jest mega ważne i dostarczanie jej naszemu organizmowi w odpowiednich ilościach ma wiele zalet.


Ilość dostarczanej wody zależy głównie od naszej masy i trybu życia - szacunkowo powinno się dziennie wypić od 1,5 do 3,5 litra wody.

Podczas pierwszej ciąży zaczęłam baczniej obserwować co i ile pije, sama zdziwiłam się, że głownie dostarczam organizmowi wodę w postaci kawy, herbaty lub napojów gazowanych - co było bardzo niezdrowe. Zmieniłam to diametralnie i wszystkie napoje zamieniłam na wodę - niestety nałóg do kawy został :)

Ale co pić? Wody źródlane? Ja ostatnio postanowiłam spróbować czegoś nowego -

dzbanek filtrujący Jasper od Aquaphor Polska - filtry do wody



Ten piękny i stylowy dzbanek dzięki wkładowi filtrującemu B25 Maxfor Mg2+ wzbogaca wodę wodociągową w dobroczynny magnez. Skutecznie usuwa z wody chlor, fenol, pestycydy, żelazo, niwelując nieprzyjemny posmak i zapach wody. Zgodnie z informacją na stronie https://aquaphor.com/pl-pl- Wydajność wkładu filtrującego wynosi 200 L wody wodociągowej, co odpowiada ok. 2 miesiącom użytkowania przez 3-4 osobową rodzinę, w zależności od twardości wody a cena 1 filtru to jedyne 17,49 zł.

Dzbanek spisuje się super! Filtruje w nim każdą wodę, którą następnie będę spożywać - czy to do zupy, gotowania czy zwykłej kawy i herbaty.

A co najważniejsze -korzystam z niego do picia zwykłej wody prosto z dzbanka.


Dzięki temu nie potrzebuje już kupnej wody - którą spożywałam ok 1-2 butelek dziennie razem z Emilką. Jest więc to dla nas duża oszczędność.

Ponadto zwykła kawa smakuje dużo lepiej nie mówię już o zupach czy herbacie.

Dzbanek jest bardzo łatwy i szybki w użyciu, a przede wszystkim pięknie prezentuje się w kuchni.

Gdy zaprosiłam siostry na kawę, od razu zauważył go i chciały posmakować - czystej wody! Zachęcam Was do zerknięcia na stronę i zasięgnięcia jeszcze więcej wiedzy na temat wody i zalet jej picia oraz produktów firmy https://aquaphor.com/pl-pl


A teraz wyniki 
1. Renata Chmielowska 
2. Klaudia Trojanowska
3. Agnieszka Jagoda
4. Tomasz Gryzło
5. Marysia Drożdż 

Czekam na wasze wiadomości Z adresem do wysyłki i wyborem koloru;) 

9 komentarzy:

  1. Filtrowana woda, zdrowia nam doda! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewnij sobie i znajomym długie lata życia dzięki filtrom do wody kuna system. Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat takiego dzbanka nigdy jeszcze nie miałam, ale słyszałam o nich dość pochlebne opinie. Ja przede wszystkim na co dzień używam dzbanków i imbryków z https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata/dzbanki-i-imbryki/ gdzie mam możliwość parzenia bardzo pysznych herbat i wyciągam z nich maksimum aromatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam picie wody z kranu! Oczywiście, pod warunkiem www.filtry.pomorze.pl!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że można pić wodę z kranu, to nawet lepsze bo ekologiczne podejście. Ale przydałoby się mieć jednak filtr który oczyści tę wodę. Widziałam takie w ofercie sklepu https://zdrovi.pl/ . Myślę,że się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja serdecznie polecam www.filtry.pomorze.pl - rewelacyjne produkty. Filtry, które stosuje każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam identyczny dzbanek filtrujący i świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń