poniedziałek, 26 października 2020

Smak dymu Anna Trojanowska Wydawnictwo Zysk i Spółka

 

Smak dymu

Anna Trojanowska

 Wydawnictwo Zysk i Spółka


Smak Dymu to przede wszystkim powieść historyczna, ale miłośnicy przygód obyczajowych też znajdą tutaj coś dla siebie.

Anna Trojanowska przenosi nas do roku 1914 do Warszawy. 

Lea - nasza główna bohaterka - to spełniona matka, kobieta i żona. Gdy powraca do domu z wielkiej podroży życie w Warszawie bardzo się zmienia - wybucha wojna. 


Lea jest główną postacią, którą polubiłam już od pierwszych stron książki, co spowodowało że z zapałem towarzyszyłam jej w nowych przeżyciach i dopingowałam  w podjętym staraniach. 

Autorka bardzo dobrze wykreowała wszystkie postacie, a opis scen pozwala nam przenieś się i razem z bohaterami przeżywać ten trudny okres. 

Książka liczy mocno ponad 600 stron, ale nie będziecie się nudzić, bardzo wiele wątków będzie trzymać was przy Lei i jej historii. 


"Smak dymu" to powieść, w której znajdziemy bardzo wiele uczuć, przeżyć i emocji. Czas wojny nie jest łatwy zwłaszcza dla kobiety.  Każdy znajdzie tu coś dla siebie. 

Warto zwrócić uwagę na okładkę, która jak dla mnie jest bardzo tajemnicza, ukryta twarz Lei daje nam pole dla wyobraźni, a obraz przed kobietą nie zapowiada się ciekawe. 

"Smak dymu" to kontynuacja losów bohaterki świetnie przyjętego przez czytelników "Piołunu na zapomnienie" - ja jednak książkę czytałam bez wstępu i idealnie odnalazłam się w historii bohaterów.

 

~~~

Metryczka 

Autor:

Anna Trojanowska

 Gatunek: powieść historyczna 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2020

Ocena: 10/10

Liczba stron: 668

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

 https://sklep.zysk.com.pl/smak-dymu.html

 

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz