piątek, 24 marca 2023

Kronika towarzyska lady Whistledown Suzanne Enoch, Karen Hawkins ,Julia Quinn, Mia Ryan Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Kronika towarzyska lady Whistledown 

Suzanne EnochKaren Hawkins

 Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Kronika towarzyska lady Whistledown Suzanne Enoch, Karen Hawkins, Julia Quinn, Mia Ryan

Jeśli tak jak ja przeczytaliście już cała serię Bridgertonów i z bólem serca tęskniliście za klimatem ich romantycznych uniesień to mam dla was coś idealnego!

Kronika Towarzyska Lady Whistledown to połączenie 4 autorek i 4 opowiadań, które stylem i klimatem idealnie pasują do serii o Bridgertonach. A co więcej wszystkie je łączy tajemnicza postać Lady Whistledowni i jej kroniki, która zawsze umilała nam początek rozdziałów swoim artykułem dziennikarskim, który zawsze zawierał ciekawą ploteczkę. Znajdziemy tutaj

Suzanne Enoch "Jedyna prawdziwa miłość",
Karen Hawkins "Dwa serca",
Mii Rayan "Tuzin pocałunków" oraz
Julii Quinn "Trzydzieści sześć walentynek".

Takie połączenie to istna gratka dla miłośników historycznych romansów. Autorkę Julię Quinn znamy już z serii ale pozostałe 3 autorki są równie rewelacyjne i warte poznania. Każde opowiadanie skradło moje serce i ciężko mi wybrać najlepsze. Naprawdę ich połączenie jest genialne i daje nam rewelacyjną ucztę podczas czytania.

Wszystkie opowiadania zabiorą nas do Anglii gdzie zima przyciągnęła śmietankę towarzystwa i zaczął się niecodzienny sezon :) Tak poznamy 4 pary, których historie miłosne was poruszą, zaskoczą i dadzą mnóstwo radości. Wszystkie opowiadania toczą się prawie równolegle co  jest bardzo ciekawym połączeniem i daje nam ciągłość. Do tego znajdziemy tutaj bohaterów, których już znamy i lubimy. Całość to idealne połączenie, które z ogromną przyjemnością przeczytałam i chce więcej! 

Mam nadzieje, na kolejne takie wydanie Kroniki :)


~~~~

Metryczka 

Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena: 10/10

Liczba stron:496

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/kronika-towarzyska-lady-whistledown.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz