poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Pomornica Ewa Przydryga Wydawnictwo: Muza

 

Pomornica

 Ewa Przydryga 

Wydawnictwo: Muza

Okładka książki Pomornica Ewa Przydryga

Pomornica to moje kolejne spotkanie z dziełem Pani Ewy Przydryga i po raz kolejny jestem pod wrażeniem umiejętności pisarskich autorki. Jak dla mnie 10 na 10 a rzadko daje tak wysoką ocenę! 

Zacznijmy od tego, że książka to świetnie napisany kryminał psychologiczny w którym mamy zagadkę, śmierć, bolesne wyznania i tajemnice z przeszłości do tego przyjaźń i więzy krwi jak również to co lubię w dziełach Pani Ewy - wątek chorób  psychicznych, które zawsze mają swoje ważne miejsce w fabule. 

Książkę czyta się błyskawicznie z ogromnym przejęciem i zaangażowaniem, szybka akcja, ciągłe nowe zagadki i tajemnice nie dadzą nam ani na chwile odetchnąć, a prawda  i zakończenie zaskoczy nas samych. 

Jestem pod ogromnym wrażeniem perfekcyjnie tworzonych  przez autorkę wątków, które układają się szczebel po szczebelku w drabinę, która doprowadzi nas do prawdy.  

Poznamy Julię, która ma właśnie zacząć nowy rozdział życia w wyremontowanym domu razem z kochającym mężem. Wszystko jednak szybko runie jak domek z kart - kochający mąż zostaje oskarżony o brutalny gwałt - a bezpieczny dom staje się miejscem pełnym starych tajemnic i nowych zagadek. 

Julia zostaje wplątana w tajemnicze zagadki, które boleśnie przypominają o przeszłości i błędach, które popełniła. Dawne kłamstwa chcą ujrzeć światło dzienne a ich pojawianie się zmieni bieg historii. 

Książka pisana w dwóch czasach - teraźniejszym - dorosłym życiu Julii, która musi zmierzyć się z dawną przyjaciółką oraz przeszłość - gdy Julia była 12 letnią dziewczyną a na jej posesji doszło do morderstwa. 

Muszę po raz kolejny napisać, że jestem pod wrażeniem. Historia bardzo mi się podobała, za co ogromne brawa dla autorki. Było tutaj wszystko - kryminalna zagadka, tajemnica, bardzo fajnie wykreowani bohaterowi, ciekawe zwroty akcji i mocne emocje, do tego autorka podkreśliła relacje jakie tworzą się miedzy ludźmi, wyraźnie te braterskie i siostrzane są najsilniejsze- one są zdolne do wszystkiego! 

Gorąco wam polecam


~~~

Metryczka

Autor:

 Ewa Przydryga

 Gatunek: thriller, kryminał  

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2023

Ocena: 10/10

Liczba stron: 352

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

https://muza.com.pl/pl/products/pomornica-9606.html

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz