poniedziałek, 5 czerwca 2023

Odmęty śmierci Wojciech Wójcik Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 Odmęty śmierci 

Okładka książki Odmęty śmierci Wojciech Wójcik

Zapraszam na recenzje książki  "Odmęty śmierci" autorstwa Wojciecha Wójcik. Książka została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Styl autora już dobrze znam i dlatego w ciemno sięgnęłam po kolejne jego dzieło i jak przypuszczałam, nie zawiodłam się. W Odmętach śmierci dostaniemy wszystko co dobry kryminał musi mieć - mamy morderstwo, niewyjaśnione sprawy sprzed lat, rodzinne sekrety i skrywane tajemnice, do tego bardzo dużo wątków i ciekawa fabuła powoduje, że książka wciąga i ciężko się oderwać. Dlatego mimo swojej objętości strony same się obracają w naszych rękach, a my tylko chcemy więcej wiedzieć... niestety(albo stety ) ja snułam zupełnie inne podejrzenia i rozstrzygnięcia sprawy dlatego tym bardziej podoba mi się zaskakujące zakończenie. 

Historia zaczyna się śmiercią Pani Krystyny, która jest już w podeszłym wieku i  jak się okazuje nie była to zwykła śmierć, a morderstwo. Kto i dlaczego zabił staruszkę? Co ważne w podobnych okolicznościowych zaginął Julian- maż Krystyny ale to miało miejsce już ponad 30 lat temu. Czy te zdarzenia coś łączy? Co ukrywała Krystyna? 

Zaczyna robić się ciekawie gdy rodzina poznaje ostatnią wolę staruszki, czyli testament. Kto i co dostanie w spadku? 

Pojawi się również wątek szpitala psychiatrycznego i jego nietypowych pacjentów, jaki to ma związek z naszymi bohaterami? 

Koniecznie przeczytajcie i prowadźcie soje śledztwo, ciekaw jestem czy uda wam się odkryć prawdę! 

Książka dostaje u mnie duże plusy za bardzo ciekawą i niebanalną historię, ciekawą fabułę i życiowych bohaterów, którzy są bardzo realistycznie i dodają książce wyrazistości.

~~~~

Metryczka 

Gatunek kryminał

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena: 8/10

Liczba stron: 560

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Gorąco polecam ! 

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/odmety-smierci.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

http://www.zysk.com.pl/

Któremu bardzo dziękuje za egzemplarz książki i cudowną współpracę.  

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz