piątek, 11 sierpnia 2023

Ja, Tamara. Powieść o Tamarze Łempickiej Grzegorz Musiał Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Ja, Tamara. Powieść o Tamarze Łempickiej Grzegorz Musiał 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Ja, Tamara. Powieść o Tamarze Łempickiej Grzegorz Musiał

 

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

 Rzadko sięgam po biografie, gdyż boje się że teks choć opowiada o kimś ważnym będzie dla mnie nudny i trudny w przekazie, jak bardzo ciesze się, że książka Ja, Tamara, jest zupełnie inna! To nie jest zwykła biografia. To powieść o życiu Tamary, w której ona sama gra główną rolę, mamy jej dialogi i przemyślenia, razem z nią podróżujemy do Włoch i Niemiec. A dzięki temu poznajemy bliżej jej życie - życie znanej polskiej malarki, która budzi wiele kontrowersji, jest zarówno kochana jak i znienawidzona. Jej prace są jednak uznane na całym świecie. Warto poznać tę nieokiełznaną kobietę, która nie zawsze wiodła życie kolorowe, jak jej obrazy. Dzięki autorowi, który jej życie i twórczość potrafił pięknie utworzyć w powieści czytanie tej biografii z pewnością  nie jest nudne, a jest co czytać bo mamy tutaj ponad 580 stron.

Powieść napisana w formie pamiętnika, słowami malarki daje nam bardzo dobry obraz jej życia wypełniona została mnóstwem detalów, relacji, spotkań i przemyśleń samej Tamary.

Książka godna polecenia i przeczytania.

 

~~~

Metryczka 

Autor:

Grzegorz Musiał

 Gatunek: historyczne, biografie

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena: 8/10

Liczba stron: 584

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/ja-tamara-powiesc-o-tamarze-lempickiej.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz