czwartek, 7 września 2023

Moja martwa dziewczyna Marcin Bartosz Łukasiewicz Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Moja martwa dziewczyna 

Marcin Bartosz Łukasiewicz 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Moja martwa dziewczyna Marcin Bartosz Łukasiewicz

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Nie wiem jak wy ale ja często sięgam po książkę, gdy skusi mnie okładka albo tytuł! Tak było tym razem. Już sama dziewczyna z fioletowymi włosami i zielonym cieniem na oczach przyciąga, a tytuł już uwieńczył dzieło - Martwa dziewczyna? no muszę to przeczytać! 

Autor zabrał nas do zupełnie wymyślonego świata, który stworzył całkiem fajnie. Miesza się tam świat żywych i umarłych, a cała akcja toczy się na cmentarzu.  Poznamy Piotra, który jest żywy, ale to taki facet, jak dla mnie bez jaj :) To on przychodzi na cmentarz do dziewczyny - Jutki - która jest zombie. Ale nie takim zombie z filmów, tutaj jest również silna i wyrachowana, ale nie zjada Piotra, robi z nim zupełnie inne rzeczy. Do tego jest jeszcze Kaśka dziewczyna Jutki, razem tworzą dziwny trójkącik.

 "Moja martwa dziewczyna"to nie jest żaden love story, a bardziej kryminalna fantazja z odrobiną erotyzmu:) Bedzie też tajemnicze morderstwo i śledztwo w jego sprawie. Całość wyszła nieźle i czyta się z zaciekawieniem. Bo sami bohaterowie robią dużą robotę. Jednak tak wykreowane postacie przyciągają czytelnika i chcemy się dowiedzieć, co tu właściwie się stało :)


~~~

Metryczka 

Autor:

Marcin Bartosz Łukasiewicz

 Gatunek: fantasy

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena:8/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/moja-martwa-dziewczyna.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz