poniedziałek, 22 stycznia 2024

Czarcie lustro Magdalena Zimniak Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

 

Czarcie lustro 

Magdalena Zimniak 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Okładka książki Czarcie lustro Magdalena Zimniak

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Już dawno nic nie wywarło na mnie takiego wrażenia, nie zadało tyle cierpienia i nie zmusiło do strachu i lęku. Oj tak czytając tę książkę czułam lek, strach a jeszcze mocniej ból serca jako matka, która ma córkę. 

Marta to czternastolatka, która po 6 latach niewoli zostaje uwolniona przez swojego oprawce, którego nazywała Mistrzem. Teraz wraca do domu i musi zacząć żyć od nowa, czy po 6 latach w zamknięciu z jednym podłym mężczyznom będzie potrafiła żyć inaczej. 

Równolegle poznajemy historie pisane oczami dziewczynki oraz młodej anglistki, która uczy w liceum w którym zaginął znany dyrektor, oraz z perprspektywe żony zaginionego dyrektora. Co łączy lub dzieli te 3 kobiety?  

Historie o pedofilach nigdy nie są latwe, ale ta szczególnie wywarła na mnie wrażenie, przez ilość okrucieństwa oraz złość na naiwność i ślepotę ludzi. 

To moje pierwsze spotkanie z autorką i jestem pod mega wrażeniem. To był mega dobry thriller który trzymał mnie cały czas w napięciu i choć ostatnio prawie nie spie przez roczną córkę, dla tej książki zarwałam resztki nocy. To jest chyba najlepszy dowód że książka wciąga i nie chce nas wypuścić ze swojej historii aż nie poznamy szokującego zakończenia. 

Musze zwrócić uwagę również na okładkę, która sami przyznacie robi wrażenie oraz tytuł, który idealnie pasuje do tej historii. Ogromne brawa dla autorki i podziękowania za dostarczenie tylu emocji i przemyśleń.

Polecam

~~~

Metryczka 

Autor:

Magdalena Zimniak

 Gatunek: thriller kryminał

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/thriller/czarcie-lustro.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz