środa, 12 lipca 2017

Fotoksiążki od Colorland!

Strasznie lubię zdjęcia. Zatrzymany moment sekunda chwila - już na zawsze. Dzięki zdjęciom możemy utrwalić moment naszego życia. Zachować coś co już nigdy się nie powtórzy.


Zdjęcia staram się wywoływać, bo te na płycie, dysku czy komputerze nie mają tej samej wartości. Mam masę zdjęć w albumach, pudełeczkach i na ścianach... lubię je oglądać i wspominać...

Niedawno znalazłam jednak coś jeszcze lepszego niż zdjęcia.

Fotoksiążki od Colorland! - https://www.colorland.pl/


Fotoksiążka to stworzony przez nas album, którego wzór, wielkość, format i wnętrze sami wybieramy. Również sami decydujemy które zdjęcia, w jakiej kolejności, położeniu i wielkości się w nim znajdą wszystko dzięki bardzo łatwej i intuicyjnej w obsłudze aplikacji online.
Przygotowana fotoksiążka od Colorland to idealny nowoczesny album, który w atrakcyjny sposób pozwoli zachować nam nasze najcenniejsze wspomnienia i chwile.
Posiadam już kilka fotoksiążek - wszystkie zamówione w Colorland.
Fotoksiążki tworzę również na prezent np dla rodziców z okazji rocznicy itp.
 To wspaniała niespodzianka i prezent, który każdemu się spodoba.

Zaprezentuje Wam moją ulubioną Fotoksiążkę -  

Zaczęłam ją tworzyć jeszcze w ciąży... opowiada o naszych 9 miesiącach razem od pierwszego dnia, gdy dowiedziałam się o ciąży- aż do pierwszych tygodni, gdy Emilka jest już na świecie. 


























Opisy z tygodniem, wagą i wspomnieniami z okresu ciąży plus zdjęcia to znakomita pamiątka z tego wyjątkowego okresu w moim życiu.




Pierwsze zdjęcia po urodzeniu, pierwsze zdjęcia razem i pierwsze chwile razem również ogromnie dla mnie ważne - wszystko w jednym miejscu fajnie opisane w solidnej oprawce i dobrze wykonane.


Taka fotoksiążka od Colorland pozwala mi przenieś się do tych wyjątkowych chwil, gdy tylko wezmę ją do reki a atrakcyjne, solidne i piękne wykonanie przyciąga uwagę wszystkich naszych gości, którzy zawsze oglądając ją są zachwyceni pomysłem i wykonaniem.


Polecam Wam kochani tworzenie takich fotoksiązek - nie tylko z okresu ciąży, ale okazji jest mnóstwo - wakacje, wesele, komunia lub chrzest to tylko niektóre okazje warte uwiecznienia w tej formie.
Ja już planuje wykonać książkę na pierwszy roczek Emilki - na pewno Wam ją pokaże! 

Ceny Fotoksiążek od Colorland  znajdziecie tu https://www.colorland.pl/cennik
Ale już Wam podpowiem że Colorland często oferuje kody rabatowe - okolicznościowe aby o nich wiedzieć wystarczy się zarejestrować i zostawić swój email. Dzięki czemu o każdej promocji zostaniesz poinformowany. Kod promocyjny ważny jest 6 miesięcy wiec masz dużo czasu na jego wykorzystanie. Ja zawsze korzystam z tych promocji. To się opłaca.

Polecam i Wam :)

Pozdrawiamy stronę Colorland, dzięki której przechowywanie wspomnień jest dużo łatwiejsze i piękniejsze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz