poniedziałek, 24 lipca 2017

Moje życie bez ciebie Anna Wysocka - Kalkowska Wydawnictwo Psychoskok Recenzja

Moje życie bez ciebie

 Anna Wysocka - Kalkowska 


 Wydawnictwo Psychoskok 


Gdy po raz pierwszy wzięłam do ręki książkę "Moje życie bez ciebie" pomyślałam, że będzie to opowiadanie o nostalgii, cierpieniu i pustce w życiu po stracie ukochanej osoby. Jak bardzo się myliłam przekonałam się już kilka stron dalej....


W książce poznajemy życie Agaty, która już w wieku 18 lat poznała swoją wielką prawdziwą miłość - która stała się dla niej całym światem. To dla Tomasza zrywa kontakt z rodziną i postanawia z nim wyjechać, mimo sprzeciwu matki i znacznej różnicy wieku już niedługo potem zostaje jego żoną i wiedzie szczęśliwe życie u boku ukochanego. Niestety mąż Agaty umiera w nieszczęśliwym wypadku, jej życie traci sens, a ona sama nie potrafi już bez niego istnieć.

 Mimo, że od śmierci minęło już sporo czasu Agata nie potrafi się pozbierać. Nie chce już żyć bez Tomasza. Przy jej boku jest jednak Wiki - siostra Tomka, która Agatę traktuje jak siostrę i przyjaciółkę w jedynym. To dzięki niej Agata powoli zaczyna znów żyć, wraca do firmy oraz ludzi.


Przekorny los stawia na drodze Agaty "dobre dusze" które pomagają jej w nowym życiu bez ukochanego, a życie bohaterki nabiera nowych kształtów, niespodziewanych zwrotów i znów kolorowych barw.


Pojawia się Anna, która szybko staje się dla Agaty jak dobra wróżka i uczy ją życia na nowo...

"Popatrz jak to życie biegnie - powiedziała nagle Anna- Ludzie praktycznie w ogóle nie przystają, a przeciecz tak dobrze jest się czasami zatrzymać. Posmakować chwilę, która tyle w danym momencie nam daje, która tak wybornie smakuje."


Na jej drodze staje również Marcin i Krzysztof, czy któryś będzie potrafił sprawić, że jej serce znów zabije mocnej? A może będzie to ktoś zupełnie inny? Czy Agata odnajdzie jeszcze szczęście?


Wspaniała opowieść o

przyjaźni, która dodaje sił i sensu życia

przekorności losu, który zawsze nas zaskakuje swoją pomysłowością

dobrych duchach lub aniołach, które zawsze z nami są

miłości, która jest najważniejsza!



Polecam Wam Kochani tę książkę z czystym sercem, naprawdę warto ją przeczytać i na chwilę przystanąć, pomyśleć również nad swoim życiem. Przeżycia Agaty czytałam z dużym zaciekawieniem, nie mogąc się doczekać zakończenia, a zarazem co chwile przestając czytać zadawałam sobie pytanie - co by było gdybym była to ja...


Historia, która przytrafiła się Agacie daje nam dużo do myślenia. Każdy rozdział wprowadzał mnie w chwile zadumy i zastanowienia. Bo czy nasze życie nie gna do przodu na oślep, gubiąc i nie zwracają uwagi na wiele pięknych chwil, czy potrafimy je docenić? Te najmniejsze, cudowne momenty życia? Wszystko mija i nasi bliscy też odejdą, książka z pewnością daje nam poczucie, że trzeba cieszyć się życiem i każdą jego chwilą, zwłaszcza z naszymi ukochanymi osobami. Bo czy my potrafilibyśmy żyć bez nich? 


Dziękuje Wydawnictwu Psychoskok za możliwość przeczytania książki, która dała mi tyle do myślenia. 

Kochani Wy książkę znajdziecie tutaj


Strona wydawnictwa, na której znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz