piątek, 11 stycznia 2019

Piękne i wyjątkowe buciki od BoboMam

Sklep

BoboMam

  czyli sklep z odzieżą dziecięcą i ciążową- przedstawiałam Wam już na blogu, jeszcze gdy byłam w ciąży. Wtedy znalazłam tam świetną koszulę nocną przystosowaną do karmienia piersią, którą używam do dziś.

Teraz gdy potrzebowałam pięknych bucików do chrztu Maksia wiedziałam, że znajdę je w tym sklepie!

Maleńkie buciki polskiego producenta dostępne od ręki w internetowym sklepie

BoboMam

lub stacjonarnym w Bydgoszczy są idealne. Pięknie się prezentują na malutkich nóżkach mojego kawalera i świetnie pasowały do reszty garderoby.

Buciki możecie nabyć w kilku rozmiarach - nasze 11 były w sam raz - nie za duże nie za małe - łatwe w zakładaniu dzięki sznurowadle i bezpieczne pozwalały stópkom oddychać, zapewniając swobodę ruchu.  

 

Takie obuwie może nam posłużyć nie tylko na chrzest bo super nadały się na świąteczne spotkania z rodziną, wyjazdy lub spacery.

 Łatwe w utrzymaniu w czystości i przechowywaniu spodobają się każdej mamie, dlatego polecam Wam je i ja :)

Na stronie internetowej sklepu https://bobomam.pl/ 

znajdziecie wszystko czego będziecie potrzebować do chrztu i nie tylko.  Świetne ceny i bardzo miła obsługa to dodatkowa zachęta do robienia zakupów właśnie w tym miejscu. Polecamy :)


1 komentarz:

  1. Uważam że warto zadbać o buciki które są lekkie i elastyczne dla pełnej swobody malucha.

    OdpowiedzUsuń