wtorek, 8 stycznia 2019

Wyjątkowy sklep Bibi i Ja z odzieżą dziecięcą

 Gdy szykowałam garderobę dla synka na ten ważny - pierwszy w jego życiu dzień - Chrzest Święty wiedziałam, że będę potrzebować czegoś pięknego, eleganckiego ale również wygodnego, ciepłego i przytulnego.

Tak trafiłam na wyjątkowy sklep


Bibi i Ja


z odzieżą dziecięcą, a od niedawna również z innymi artykułami. 

W sklepie znajdziemy mnóstwo pięknych ubranek zarówno dla maluszków jak i starszaków, a wszystko w najwyższej jakości od polskiego producenta - a my wspieramy to co nasze Polskie!

W asortymencie sklepu jest bardzo dużo sweterków dla małych mężczyzn więc ciężko było mi się zdecydować ale wybrałam chyba najpiękniejszy - w pięknym jasno niebieskim kolorze z  białym wykończeniem. Wykonany z dbałością o szczegóły, z pięknymi ściągaczami na rękawach i warkoczem prezentował się na synku wyjątkowo elegancko ale i przytulnie.

Ja cieszyłam się, że synek ma ciepło i wygodnie, bo sweterek fajnie dopasowuje się do ciałka, nie uwiera i nie ciśnie, a goście byli zachwyceni wyglądem Maksa i sweterkiem. 

Co ważne sweter nie zniszczył się w praniu i łatwo się go prasuje - co daje nam gwarancje wysokiej jakości materiału i  będzie nam służył długo ..... długo - eh Maksiu tak szybko rośnie, że niektóre ciuszki zdążył mieć tylko raz na sobie, dlatego ten sweterek ubierałam mu prawie na każdą większą imprezę i świąteczne dni :)

Polecam Wam zerknąć na stronę

Bibi i Ja

i znaleźć coś dla swoich pociech, a przemiła Pani Monika pomoże Wam wybrać odpowiedni rozmiar i odpowie na każde wasze pytanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz