czwartek, 5 sierpnia 2021

Niedoskonały Małgorzata Falkowska, Ewelina Nawara Wydawnictwo Muza

 

Niedoskonały

Małgorzata FalkowskaEwelina Nawara

Wydawnictwo Muza

@wydawnictwomuza



Niedoskonały to polska wersja baśni "Piękna i bestia" przełożonej na świat ludzi, jak samo Wydawnictwo zapowiada będzie to nowa, niegrzeczna i pikantna odsłona znanej baśni :)

Taki opis bardzo mi się spodobał i od razu zachęcił do czytania. 

Dopiero czytając książkę dowiedziałam się, że jest to ciąg dalszy historii (II tom) niemniej jednak odnalazłam się w akcji bez problemu. 

W książce poznajemy Simona, który po wypadku został okaleczony. Jego życie diametralnie się zmienia.  Chłopak zamyka się na świat i innych ludzi. Nie dopuszcza do siebie nawet znajomych. Kończą się dotychczasowe podboje, jedno nocne przygody i dobra zabawa. 

Przyjaciele nie odpuszczają jednak tak łatwo i za wszelką cenę chcą wyciągnąć Simona z tego stanu. Z ratunkiem przychodzi Maja, która niezrażona postawą Simona, zamierza mu pomóc. Choć relacja bohaterów na początku jest trudna, szybko zamienia się w wzajemne przyciąganie :)

Maja to żywiołowa, otwarta i wesoła dziewczyna, która również przeżyła ciężkie chwile.

Czy nasi bohaterowie, również doczekają się szczęśliwego zakończenia, takiego jak w bajce?

Bardzo polubiłam bohaterów i chętnie im kibicowałam, dlatego książkę czytało mi się szybko i przyjemnie. 

Dużym plusem jest zmienna narracja - raz poznamy wydarzenia opisane okiem mężczyzny, a raz dziewczyny. Znajdziemy tu dużo emocji, zarówno tych dobrych jak i smutnych.

Jest to moja pierwsza książka autorek i podoba mi się styl pisania oraz takie połączenie twórczości.  

Gorąco polecam


~~~

Metryczka 

Autor:

Małgorzata FalkowskaEwelina Nawara

 Gatunek: literatura obyczajowa 

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2021

Ocena: 10/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4973317/niedoskonaly

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 

1 komentarz: