czwartek, 6 lipca 2023

Paradoks szympansa. Sposób na sukces, szczęście i pewność siebie. Przełomowy program zarządzania umysłem Steve Peters Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Paradoks szympansa. Sposób na sukces, szczęście i pewność siebie. Przełomowy program zarządzania umysłem

 Steve Peters 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Paradoks szympansa. Sposób na sukces, szczęście i pewność siebie. Przełomowy program zarządzania umysłem Steve Peters

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuję za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

 Paradoks szympansa to książka która pozwoli nam okiełznać naszego wewnętrznego szympansa, który siedzi w naszej głowie i niejednokrotnie podejmuje decyzje za nas. 

Dzięki książce bardziej świadomie będziemy kierować naszym mózgiem i naszymi decyzjami - dlatego gorąco polecam ją każdemu.

Autora Profesora Steva Petersa znam już z wcześniejszych publikacji wydanych również nakładem wydawnictwa Zysk. Bardzo podobała mi się zwłaszcza książka Siedzi w tobie szympans, która to skierowana jest głównie w kierunku dzieci, aby pomóc im zrozumieć emocje i radzić sobie z samym sobą - lub wewnętrznym szympansem. 

Tym razem autor  pokazuje nam dorosłym jak możemy okiełznać nasz mózg i poznać przełomowy program zarządzania umysłem. Dzięki informacją zawartym w książce dowiemy się jak działa nasz mózg i jakie mechanizmy nim kierują a następnie będziemy potrafili rozpoznać nasze emocje i myśli. Wiedza ta pomoże nam stać się pewnymi siebie ludźmi, którzy będą potrafili odnieś sukces. 

Książkę czyta się bardzo szybko, bo zawarte informacje i przykłady są interesujące i dają do myślenia. Osobiście jestem bardzo zadowolona że mogłam ją przeczytać i pewnie sięgnę po nią nie jeden raz, aby przeanalizować swoje działanie. 

Uwielbiam książki Profesora, gdyż posługuje się bardzo zrozumiałym językiem który uzupełnia świetnymi obrazkami. Tematyka staje się prosta i łatwa w zrozumieniu a dzięki temu szybciej się z nią oswoimy i zaczniemy wykorzystywać tę wiedze we własnym życiu. 

Gorąco polecam.

~~~

Metryczka 

Autor:

 Steve Peters

 Gatunek: popularnonaukowa

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena: 8/10

Liczba stron: 360

Okładka : miękka

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/paradoks-szympansa-sposob-na-sukces-szczescie-i-pewnosc-siebie-przelomowy-program-zarzadzania-umyslem-wyd-2023.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz