środa, 26 lipca 2023

Źródlisko Ewa Przydryga Wydawnictwo: Muza

 

Źródlisko

 Ewa Przydryga 

Wydawnictwo: Muza

Okładka książki Źródlisko Ewa Przydryga

Źródlisko to moje kolejne spotkanie z dziełem Pani Ewy Przydryga i po raz kolejny jestem pod wrażeniem umiejętności pisarskich autorki. Jak dla mnie 10 na 10 a rzadko daje tak wysoką ocenę!


Zacznijmy od tego, że książka to świetnie napisany kryminał psychologiczny w którym mamy zagadkę, śmierć, bolesne wyznania i tajemnice z przeszłości do tego miłość i więzy krwi. Całość daje nam idealną fabułę która jest mroczna, lepka i pełna niebezpieczeństw. 

Nina nasza bohaterka nie może się pochwalić szczęśliwym życiem, demony przeszłości każdego dnia dają o sobie znać... przez to jej małżeństwo już dawno wygasło, a jedynie 2 letni syn daje jej odrobinę uśmiechu i radości. Gdy nieoczekiwanie wygrywa weekend w luksusowym domku ma to być fajny rodzinny wypad, niestety wszystko zamienia się w koszmar. 

Nina wyjeżdża z mężem, synem oraz ojcem i siostrą. Gdy rano znika jej syn zaczyna się walka z czasem o życie małego Adasia. Jak się okazuje ich wygrana nie była przypadkowa a za porwaniem kryje się ktoś kto chce wymierzyć sprawiedliwość. Czy wina i kara to dobre rozwiązanie?

Czego dopuściła się rodzina Niny, że musi teraz walczyć o życie swojego Adasia? Czy to się uda? czy to tylko gra...

Dla mnie książki pani Ewy to pewniaki dlatego każde spotkanie z nowym dziełem staram się celebrować. Tak było i tym razem, tylko ja i książka - przygotujcie sobie czas na czytanie bo tej książki się nie odkłada...

polecam


~~~

Metryczka

Autor:

 Ewa Przydryga

 Gatunek: thriller, kryminał  

Wydawnictwo: Muza

Przeczytane: 2023

Ocena: 10/10

Liczba stron: 352

Okładka : miękka  

 ~~

Gorąco polecam !

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://muza.com.pl/

https://muza.com.pl/pl/products/zrodlisko-9717.html

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz