piątek, 24 listopada 2023

Occulta Paulina Świst Wydawnictwo: Akurat

 

Occulta

 Paulina Świst 

Wydawnictwo: Akurat

Okładka książki Occulta Paulina Świst

Nareszcie doczekałam się kontynuacji losów Ani i Artura oraz Szczepana, których poznaliśmy już w  „Incognito”.

I po raz kolejny dostałam od Śwista wszystko czego mi trzeba !

 Tym razem Anka musi zmierzyć się z bestialskim seryjnym mordercą, który ewidentnie poluje właśnie na nią. Czy chłopaki ją obronią, przed świrem, który podobnie jak Sonia kryje się za tajemniczą nazwa Kruka. Będziemy razem z nimi prowadzili śledztwo i od razu się przyznam, że Paulina mnie zmyliła i na końcu ładnie się zaskoczyłam. Bedzie się działo. Bedzie akcja, morderstwo, dużo okrucieństwa i niebezpieczne sytuacje. Do tego to co lubię mocne momenty między bohaterami i ciekawy wypad na orgie :) Anka nadal stoi między młotem - Arturem i kowadłem - Szczepanem, oboje gotowi są dla niej zrobić wszystko, ale kogo wybrać. Jestem bardzo ciekawa tego trójkąta i sama nie wiem któremu z facetów bardziej dopinguje... A wy ?

Całość wyszła świetnie- znów mamy charakterystyczny lekki styl świstaka. Znajdziemy tutaj świetne dialogi, odlotowe teksty, niezawodnych bohaterów i oczywiście historię gorącego romansu z aferą w tle :) 

Nic tylko czytać!

Naprawdę Paulina robisz świetną robotę pisząc te książki więc jeśli możesz pisz szybciej kolejną część, bo już bym chciała wiedzieć kto to jest Nauczyciel!

~~~

Metryczka 

Autor:

Paulina Świst

 Gatunek: kryminał, sensacja

Wydawnictwo: Muza, Akurat

Przeczytane: 2023

Ocena: 10/10

Liczba stron: 320

Okładka : miękka z zakładkami 

 ~~

Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://muza.com.pl/pl/products/occulta-9879.html

https://muza.com.pl/

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz