czwartek, 9 listopada 2023

Zaczarowana Dolina Muminków Amanda Li Wydawnictwo: Znak emotikon

 

Zaczarowana Dolina Muminków  

Amanda Li 

Wydawnictwo: Znak emotikon

Okładka książki Zaczarowana Dolina Muminków Amanda Li

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Znak, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

 Jako dziecko uwielbiałam Muminki, ich przygody, przyjaciele i rodzina dawały mi dużo radości i frajdy. Bardzo ciesze się, ze dzięki wydawnictwu Znak emotikon mogę teraz pokazać wyjątkowy świat muminków swoim dzieciom. 

Było to nasze pierwsze spotkanie z muminkami i jak bardzo ucieszyłam się, że dzieci od razu je pokochały. Każde znalazło tutaj swojego ulubionego bohatera i z zapałem słuchało opowieści z doliny muminków. Dzięki ksiązce mogłam sama cieszyć się wspomnieniami dzieciństwa i razem z dziećmi wrócić do jakże niezwykłego świata.

W książeczce znajdziemy 5 opowiadań, które idealnie nadają się do czytania przed snem. Odpowiednio długie, aby czytać je w całości.

Książka co bardzo ważne została przepięknie wydana - duży format, gruba oprawa i wyjątkowe ilustracje sprawiają, że czytanie jest jeszcze bardziej magiczne i przyjemne. 

Już wiem, że to nie koniec naszych książek o muminkach i na pewno sięgniemy po pozostałe z tej serii. Zachęcam również was do odwiedzenia wyjątkowego świata muminków. Bardzo dziękuje wydawnictwu za magiczne chwile z książką

Książkę znajdziecie tutaj  

https://rcl.ink/LJlCp

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

~~~

Metryczka 

Autor:

Amanda Li

 Gatunek: literatura dla dzieci 

Wydawnictwo: Znak

Przeczytane: 2023

Ocena:10/10

Liczba stron: 80

Okładka : twarda

 ~~


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz