środa, 27 marca 2024

Sen o Kilimandżaro Anne Jacobs Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

 

Sen o Kilimandżaro  

Anne Jacobs 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Okładka książki Sen o Kilimandżaro Anne Jacobs

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej. 

Po raz kolejny dałam się oczarować okładce, która tak bardzo mi się spodobała, że wiedziałam, że książka musi być moja.  Na szczęście oczarowała mnie również treść tej fascynującej przygody, która przeżyjemy razem z Charlotte.  Dziewczynę poznajemy już jako małą dziewczynkę, która będąc u rodziny dowiaduje się o śmierci swoich rodziców i brata. Jako sierota musi zostać u dziadków i cioci w domu, który narzuca na nią życie według innych zasad. Bardzo polubiłam tę małą dziewczynkę i to spowodowało, że z zapałem śledziłam jej losy. Powoli obserwujemy jak dorasta i zmienia się w kobietę. Charlotte jako już dorosła kobieta poznaje przypadkiem starszego od siebie Christiana, który staje się jej mężem. Niestety nie jest to idealne małżeństwo, a mężczyzna nie jest taki jak myślała. Czy uda jej się uwolnić od tego życia, w którym się znalazła? Charlotte postanawia zaryzykować i poszukać swojego miejsca i szczęścia? Czy spełni swoje wszystkie marzenia?

Opowieść ta przepełniona jest pięknymi opisami świata i natury, co dodaje jej odpowiedniego klimatu. Bardzo podoba mi się postać bohaterki, która jest silną i mądrą kobietą, która wie czego pragnie i jak to osiągnąć.

Z pewnością książka zmusza do głębszych refleksji i przemyśleń. Jest to książka o odwadze i szukaniu swojego miejsca. Mam nadzieję, że będzie ciąg dalszy. Bardzo, bardzo polecam.

~~~

Metryczka 

Autor:

Anne Jacobs

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:368

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~


Gorąco polecam !

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/literatura-obyczajowa/sen-o-kilimandzaro.html

 A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

https://www.skarpawarszawska.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej ciekawych pozycji, nowości i bestselerów. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz