czwartek, 26 września 2024

Dewolucja Max Brooks Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Dewolucja  

Max Brooks 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Dewolucja Max Brooks

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Co sprawia że chcecie przeczytać daną książkę? 

U mnie jest różnie, czasem wystarczy spojrzenie na okładkę - tak było też tym razem. 

Wystarczyło spojrzenie i już czułam, że to historia dla mnie. Nie zawiodłam się na pierwszym wrażeniu i jestem zadowolona z tego co dostałam po przeczytaniu tej ksiażki. 

Dewolucja to horror, który zabierze nas do ekologicznej osady Greenloop w której wraz z mieszkańcami przeżyjemy  spotkanie z mitycznymi istotami.

Z pewnością każdy z nas zna legendy o Wielkiej Stopie? Ale czy czytaliście już coś na jej temat? 

 Autor w bardzo umiejętny sposób prowadzi nas po wydarzeniach opisując je w formie dziennika. Taki przekaz idealnie trafia do naszej wyobraźni i pobudza fantazje. 

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autora i jestem z niego bardzo zadowolona. książka nie nudziła mnie a wręcz przeciwnie idealnie wpisała się w długi wieczór w wygodnym fotelu.


~~~

Metryczka 

Autor:

Max Brooks

 Gatunek: horror

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2024

Ocena: 10/10

Liczba stron: 376

Okładka :miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/dewolucja-relacja-z-pierwszej-reki-o-masakrze-dokonanej-przez-sasquatche-nieopodal-gory-rainier.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 https://sklep.zysk.com.pl/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej nowości, ciekawych pozycji i niezapomnianych bestselerów. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz