wtorek, 16 maja 2017

Super mama- akcja honorująca wszystkie Mamy

Kochani Mama Sylwia z blogu  http://www.sylwiaidzieci.pl/ - typowała mnie do akcji Super Mamy - Bardzo dziękuje jeszcze raz - jest to dla mnie bardzo miłe wyróżnienie. Hmmm jeszcze nie do końca przyzwyczaiłam się, że jestem mamą, a tu nagle staje się SUPER MAMĄ!!!
Źródło internet


Jak pisze Sylwia - na blogach parentingowych odbywa się akcja "Super mama". Jej pomysłodawcą jest blogerka Troskliwa Mama. Ona sama zainspirowała się akcją , która odniosła sukces na blogach anglojęzycznych.
Akcja polega na tym, że blogerki typują według swojego uznania 3-4 Super Mamy. Nominowana osoba ma za zadanie wymienić 10 powodów, dzięki którym jest super mamą.

No to działam i JA 

Zanim Emilka pojawiła się na świecie wydawało mi się, że będę super ekstra najlepszą mamą na świecie!

Teraz, gdy moje maleństwo ma prawie 6 miesięcy wiem, że daleko mi do ideału, ale super mamą może jestem, a dlaczego super?
Może dlatego:
1 Dlatego, że mimo iż mój mały budzik obudził mnie dziś o 5:30 to i tak miałam ochotę wycałować go całego ( mimo iż noc też nie należała do najlepszych bo od 11 Emi spała już ze mną i wymagała ciągłego głaskania, karmienia, uspokajania).
2 Dlatego, że tak długo o nią walczyłam. Starając się z mężem przez 4 lata o dziecko przeszliśmy chyba przez wszystko co było możliwe -  naprawdę wszystko.
3 Dlatego, że gdy pojawiła się Emilka moje życie zmieniło się diametralnie - skończyły się spotkania ze znajomymi, wyjściach na piwko, spanie po pracy przez całe popołudnie a jednak nie tęsknię i nie żałuję.
4 Dlatego, że mimo iż czasem brakuje sił, a czasem i cierpliwości zrobiłabym dla niej wszystko bez zawahania oddałabym życie.
5 Dlatego, że staram się każdego dnia spędzać z Emilką czas jak najbardziej efektywnie - to znaczy na wspólnej zabawie, oglądaniu książeczek, czytaniu bajek, bawieniu się na macie, uczeniu pełzania, codziennych spacerach - to wszystko z myślą o niej.
6 Dlatego, że mimo iż strasznie nie lubię gotować i nie umiem - uczę się powoli,  bo wiem, że niedługo będę musiała gotować dla tego małego aniołka.
7 Dlatego, że nie ma już mnie i mojego czasu, moich rzeczy. Teraz jestem ja i moja córeczka.
8 Dlatego, że tęsknię za nią, gdy muszę wyjść choćby do dentysty lub sklepu, co się dzieje naprawdę rzadko.
9 Dlatego, że będę się starać, aby Emilka miała rodzeństwo.
10 Dlatego, że wiem że nie jestem idealna i daleko mi do ideału popełniam bardzo wiele błędów ale się staram. Zrobię wszystko, aby być dla Emi najlepszą mamą na świecie!

Nie pisze, że dlatego, że ją kocham - bo to oczywiste :) 

Powiem wam, że łatwo nie było napisać 10 punktów - chyba szybciej napisałabym co robię nie tak...
Moje punkty może są  trochę nietypowe, ale są moje :) a teraz kochani pora na Was chętnie przeczytam wasze 10 punktów!!!

Typuje
http://rodzicielnik.pl/
https://rodzianie.blogspot.com/
http://petronellacmk.blogspot.com/

Źródło internet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz