wtorek, 30 maja 2017

Lubicie sprzątać ? ja mam swojego pomocnika - środki do czyszczenia Sann profi od Firmy Vega - łazienki i kuchnie

Z przykrością muszę przyznać, że należę do ludzi, którzy strasznie nie lubią sprzątać!
Sprzątanie jest dla mnie bardzo przykrym obowiązkiem, który niestety muszę wykonywać jako żona, matka i pani domu. Staram się jak mogę ułatwić to zadanie przez różne rozwiązania techniczne jak również używanie odpowiednich środków czystości. Tym razem chciałabym przedstawić środki do profesjonalnej pielęgnacji powierzchni firmy Sann Profi, które sama mogłam poznać dzięki Firmie

Vega - która zajmuje się profesjonalnym wyposażeniem łazienek i kuchni - więcej tutaj http://www.vega-tarnow.pl/  lub fb. Podstawowym profilem  działalności Firmy Vega jest sprzedaż wszelkiego rodzaju artykułów niezbędnych do komfortowego i estetycznego urządzenia tych najbardziej niezbędnych pomieszczeń w każdym domu. Sprawdźcie sami jakie piękne produkty oferują, a urządzanie kuchni lub łazienki jest z nimi banalnie proste gdyż służą pomocą przy wyborze produktów, stworzą piękny projekt, a w ich usługach znajdziemy zarówno transport jak i montaż.  Więcej na stronie http://www.vega-tarnow.pl/

Zachęcam was do odwiedzenia i kliknięcia Lubię to :) Niech inni też zobaczą.

A teraz wróćmy do porządków. Odkąd w domu jest Emilka higiena stała się dla mnie bardzo ważna i bardzo często myjemy rączki, a przez to na kranie i baterii pozostaje osad z mydła oraz kamień, którego widok jest dla mnie bardzo denerwujący. Sann Profi Czyste krany i baterie  pomógł mi w kilka sekund usunąć ten problem wystarczyło spryskać i przetrzeć, bez szorowania :) w takim zlewnia to ja mogę się myć....




Gdy razem z mężem urządzaliśmy naszą łazienka wybraliśmy dość duży prysznic z brodzikiem jak wanna - byłam zachwycona jego możliwościami- dopiero po jakimś czasie zauważyłam ile mam z nim roboty. Ogromna wanna zabudowana szybami- a to wszystko trzeba myć- przyznam wam, że bardzo tego nie lubię i czasem męczyłam się z tym nawet kilka godzin! Jak ucieszyłam się ja i moje dłonie gdy  niezawodny okazał się środek Sann Profi czysta łazienka,  którym należy tylko spryskać czyszczoną powierzchnię a następnie łatwo usunąć osad z płynów do kąpieli, mydeł i żeli jak również kamień i inne zacieki. Jeszcze nigdy tak szybko nie umyłam prysznica.

W serii płynów Sann Profi  znajdziemy również idealny środek do mycia i pielęgnacji glazury oraz terakoty bardzo wydajny i skuteczny, bez problemu pozwoli nam usunąć zanieczyszczenia z płytek w łazience. San Profii Czysta glazura i terakota sprawi, że nasza podłoga będzie czysta i błyszcząca.



Z lekkim wstydem  muszę przyznać, że nawet ja albo i zwłaszcza ja mam miejsca, w których niestety pojawiła się pleśń- są to najczęściej trudno dostępne miejsca w kabinie prysznicowej i fuga przy zlewie. Nie raz  starałam się usunąć czarne naloty ale efekty były marne więc bardzo ucieszył mnie środek San Profii grzyby i pleśnie, którym należy spryskać dane miejsce i odczekać kilkanaście minut. Czarne brzydkie zanieczyszczenia z pleśni szybko zeszły co było dla mnie niezwykłym zaskoczeniem, bo stosowałam na nie już nie jeden środek.
Ponadto w naszym zestawie znalazł się jeszcze San Profii Extra - do zadań specjalnych :)
Środek do usuwania najtrudniejszych zabrudzeń w łazience oraz kuchni. Doskonale usuwa zabrudzenia, brązowe naloty, kamień i rdze.
Więcej o środkach Sann Profii znajdziecie na stronie producenta - http://sannprofi.pl/ 
polecam zerknijcie :)



Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 

Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz