poniedziałek, 5 czerwca 2017

Śliczna ramka - mój wspomnień czar ;)

Bardzo lubię w domu otaczać się przedmiotami, które przypominają mi szczęśliwe chwile, jakaś pamiątka z wakacji, drobny upominek z wesela lub wiązka suchych kwiatów ze spaceru, który chce zachować na dłużej.  Dzięki temu drobiazgowi dane wspomnienie dłużej zemną zostanie i pozwoli mi częściej wracać do tych szczęśliwych chwil, gdy tylko rzucę na niego okiem. 

Niedawno moje sentymentalne drobiazgi zostały wzbogacone o piękną ramkę na zdjęcie, a zarazem metryczkę z danymi dotyczącymi narodzin Emilki.

Ramka jest przepiękna i sami przyznacie, że cudnie się prezentuje. Dodane przeze mnie kokardki i wstążeczki dodają jej uroku, a ja uśmiecham się, gdy tylko na nią spojrzę. Sama ramka jest bardzo praktyczna możemy ją zawiesić wszędzie, gdyż pięknie będzie się prezentować w każdym domu. Możemy w niej umieścić dane jakie chcemy, Ja wybrałam te dotyczące narodzin Emilki.

 W malutkich serduszkach znajdziemy jej wagę, godzinę narodzin i oczywiście datę ;)

Uwielbiam tę ramkę, bo przypomina mi o wyjątkowym wydarzeniu w moim życiu dlatego bardzo dziękuję Pani Joannie Kowalskiej z Ozdoby ze sklejki za jej wykonanie.

Polecam ten drobiazg, każdemu dla siebie lub na prezent,  który z pewnością ucieszy każdą parę świeżych rodziców.

 

 

Takie ramki i jeszcze więcej znajdziecie tutaj 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100011348792508&fref=ts

 

 

 

A teraz coś dla Was ;) konkurs i równie śliczną ramkę wygrywa Pani ...

z numerem 65 czyli Pani Aneta Wnuk - gratuluje i proszę pisać do sponsora !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz