środa, 21 czerwca 2017

Nasze chwile bliskości



Codzienna kąpiel od samego początku była dla nas wyjątkowa. Dokładnie pamiętam tą pierwszą pełną stresu i obawy, po wszystkim byłam cała mokra - nie przez wodę z wanienki, a przez zdenerwowanie. Tak strasznie się bałam, że zrobię coś źle lub uszkodzę ten maleńki cud, który będzie spoczywał na mojej dłoni -  w trakcie sama dziwiłam się, że sobie tak dobrze radze. To jednak ma się chyba razem z miłością i mlekiem w piersi - to co nazywają instynktem lub intuicją. Cieszę się, że mam to i ja - matka!



Kąpiel dla nas to zakończenie dnia pełnego emocji,zabawy i nowych umiejętności, to moment relaksu dla córki, która odpręża się i przeciąga w wodzie, powoli wyciszając i szykując na sen. Dla mnie to moment ogromnej bliskości i czułości - mogę delikatnie pielęgnować skórę córki, która wpatruje się we mnie swymi pięknymi oczkami.  I ja obserwuje ją dokładnie, co dzień przecież jest inna, tak szybko rośnie i się zmienia. Moja mała Kropeczka. Bardzo lubię ten czas, nasz czas na bliskość i chwile relaksu. Kąpiel zawsze staram się odprawiać, tak odprawiać, a nie wykonać, zrobić. Odprawiać ją o tej samej porze, aby była początkiem rytuału, który pomaga nam wszystkim zasnąć.


Codziennej kąpieli towarzyszy nam linia Emolienty NIVEA BABY. Łagodzący żel do mycia ciała i włosów  rozprowadzam w dłoni i delikatnym dotykiem myje skórę córeczki, masując ją przy tym - co bardzo lubi. Żel jest jedwabiście gładki, super wydajny, dobrze rozprowadza się po ciele i myje pozostawiając skórę czystą, miękką, nawilżoną, delikatną i pachnącą. Uwielbiam ten zapach - moje dziecko pokrywa delikatny przyjemny zapach żelu do mycia ciała i włosów NIVEA BABY.


Ciepła woda, przyjemny zapach i delikatny dotyk kremowej dłoni matki pomaga mojej córce wyciszyć się przed snem, dzięki czemu szybko zasypia i dobrze śpi. Jestem tego pewna bo tylko kilka razy kąpiel nie była możliwa i cały wieczór nie był już taki miły i przyjemny .


Ciesze się, że wybrałam właśnie te kosmetyki i polecam je każdej mamie. Są częścią naszej wieczornej chwili bliskości i już z nami zostaną.


 
















Bardzo się cieszę, że tu jesteś! Mam nadzieję, że wpis Ci się spodobał. 

Zapraszam do komentowania tu lub na FB. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz