czwartek, 16 listopada 2017

Nie straszny mi mróz bo śpiworek od Fijałkowo mam i już!

 Emilka najłatwiej i najszybciej zasypia na spacerze - wystarczy czasem, że tylko dojedziemy do drogi, a mała już śpi - w domu trwałoby to ponad 30 min plus płacz :( 
Dlatego, gdy tylko mogę tzn. nie pada i nie wieje, że wózek porywa - wychodzimy na spacery dwa razy dziennie. Nie ukrywam, że w lecie było super - do wózka i gotowe!
Teraz wygląda to nieco gorzej... Musze ubrać czapeczkę, kurteczkę, buciki plus kocyk - wcześniej przyodziać i siebie ( a potem pocić się szykując córkę) ehh no strasznie tego nie lubię. Do tego Emilka ciągle się rozkopuje zwala kocyk, który spada - pół biedy jak jest sucho- gdy na dworze mokro i same kałuże zawsze kocyk wpadnie w którąś z nich!  MASAKRA

Dlatego znalazłam coś co będzie idealnym rozwiązaniem dla mnie i z pewnością dla WAS! 
Śpiworek do Wózka od Fijałkowo- robiony na wymiar, w dowolnym wzorze i kolorze, z cieplutkim i milutkim minky i bawełną lub nieprzemakalnym materiałem. Wachlarz możliwości jest ogromny i wybierasz taki jaki tylko chcesz. Ty sam zaprojektuj swój idealny śpiworek, a Fijałkowo wykona go perfekcyjnie!

A oto mój ideał!


Pięknie i starannie wykonany,  rozsuwany po oby stronach do samego końca co umożliwia ściągniecie górnej warstwy, zamki rozsuwane od góry i dołu,góra z możliwością zapięcia na napy nad głową - tworząc daszek, który dodatkowo będzie chronił przed zimnem, ze specjalnymi otworami dopasuje się do każdego wózka - jest idealny! 

Emilka uwielbia w nim leżeć bo miękkie minky delikatnie ją otula i daje dużo ciepła. 

Prezentuje się rewelacyjnie - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! 


Ze śpiworkiem....



i bez 



Różnica chyba diametralna :)











Dlaczego warto kupić śpiworek? 

- Wygląda i prezentuje się pięknie, aż chce się spacerować - wcześniej kocyk wisiał z każdej strony i żal było patrzeć...

- zamki rozsuwane obustronnie dają nam możliwość wielu regulacji,

- super zapięcia na napy nad głową dają dodatkową ochronę przed zimnem,

- ciepły i wygodny,

- Nie ma możliwości że kocyk spadnie - Koniec z brudnym kocykiem :)

- Emilka już się nie rozkopuje, a ja jestem pewna, że śpiworek chroni jej nóżki przed zimnem,

- nie muszę ubierać ciepłych i nie wygodnych butów oraz ocieplanych spodni - śpiworek jest tak ciepły , że nic więcej nie trzeba,

- gdy Emilka już śpi, a my wracamy nie mam problemu z zostawieniem jej w wózku bo tylko odsuwam górną warstwę i gotowe :) 


Gorąco polecam Wam śpiworki właśnie od  Fijałkowo, gdyż serce wkładane w każdą prace Pani Marleny daje nam gwarancję idealnego produktu - gdyż Fijałkowo uszyje nam wszystko, co tylko zechcemy :) POLECAM ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz