piątek, 24 listopada 2017

Zygzak Plus - gwarancja zadowolenia :)

 Dzięki współpracy z firmą

Zygzak Plus

mamy dwie korzyści :)

po pierwsze nadal trwa konkurs, w którym ktoś z was zgarnie dwa metry bawełny - o wybranym przez siebie wzorze! 

Super sprawa :)

A po drugie również do nas trafiło dwa metry bawełny oraz minky z którego stworzyłam coś idealnego ! 

Jako, że uwielbiam czytać książki - mogę robić to tylko gdy Emilka śpi - a noce już zimne - nasz materiał przeistoczył się w super miękki, delikatny, cieplutki i jakże piękny kocyk. 

Ponadto kocyk posiada wszyty zamek - który pozwoli mi użyć go jako poszewki - gdy już będzie naprawdę zimno i sam mi nie wystarczy :)

 Materiał prezentuje się rewelacyjnie. Bawełna ma piękny wzór, głębokie kolory nie są wypłowiałe i wzór robi wrażenie. Materiał się nie zrywa, jest gruby i zarazem delikatny. Podczas prania nie zauważyłam przebarwień, farbowania lub puszczania koloru - a to ważne ! 

Minky jest niezwykle delikatne, milutkie i przyjemne w dotyku - otulić się takim kocykiem to sama przyjemność. Daje dużo ciepła i wygody - wypróbujcie sami.

Teraz gdy Emilka już śpi, a ja mogę mieć chwile dla siebie otulam się cudownym kocykiem z minky, a piękny wzór poprawia mi nastrój i dodaje optymistycznego myślenia... bo kto by się smucił otulając kolorowymi motylkami i kwiatami :) 

Zakochałam się w swoim kocyku i jest dla mnie idealny.. a Wy macie taki? 


Emilka również polubiła mój kocyk i często razem wtulamy się w niego :) 

 

Bo wiecie, że materiały od firmy

Zygzak Plus

są Bezpieczne dla dziecka -

W sklepie Zygzak możecie tanio kupić materiał na swój wymarzony w takim wzorze i kolorze jak chcecie! Dodajcie  do tego minky a będzie idealnie!

 Zachęcam Was do zerknięcia na stronę

https://zygzak.pasaz24.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz