środa, 11 kwietnia 2018

Nasza czapka i komin od Szał szycia- polecamy !


Dzięki współpracy z

Szał szycia


Razem z Emilką mogłam testować i wypróbować, komplet czapka plus komin wykonane z bawełny oraz minky. 

Bardzo oryginalny wzór kolorowych piór bardzo fajnie i ciekawie się prezentuje - zwłaszcza połączony z minky.  

 

W tak ciepła dni jak teraz komplet jest idealny na  nasze wyjście na balkon przed południem, gdy słoneczko jeszcze tu nie zagląda jest trochę zimno, ale teraz już nam nie straszne, a zabawa toczy się w najlepsze :)

Nasz komplecik sprawuje się bardzo dobrze i jestem z niego zadowolona ponieważ:

  • podczas prania nie farbuje,

  • łatwo się prasuje,

  • jest bardzo miękki, delikatny i ciepły

  • Emilka fajnie w nim wygląda i lubi go nosić

  • bardzo starannie wykonany 

  • dobrze się układa, materiał jest delikatny i przyjemny

  • Sprawdza się podczas wyjścia w zimniejszy dzień 

     

     

    Cały komplet sprawuje się super, ja jednak najbardziej jestem zadowolona z komina- Emilka do tej pory rzadko lubiła je nosić, wolała chusty które nie zawsze tak dobrze chroniły szyje przed zimnem. Ten delikatny komin chyba przypadł jej do gustu bo czasem jest problem aby go zdjąć :) 

    Ponadto dobrze się układa, fajnie można go używać - dwustronnie lub pół na pół. 

    Czapeczka bardzo ciepła, chroni dobrze główkę i nie jest ciasna. Może nawet trochę za duża, ale wole takie niż zgniecione uszy :)

    Podsumowując jesteśmy bardzo zadowolone z wykonanego kompletu i polecamy również Wam zerknąć na stronę

     Szał szycia

    z pewnością znajdziecie tam coś dla siebie, również na cieplejsze dni :)

 

W konkursie mogliście zdobyć

Jeden z dwóch pięknych zestawów czapeczki oraz komina

Zestawy wykonane są z bawełny oraz minky

 i ich wymiary to: 

czapka szerokość 25,5 cm wysokość 22 cm;

komin szerokość 29 cm, wysokość 21 cm.

Zwycięzcą zostaje ...

anetamysliwiec25 - zgłoszenie na instagramie 

Gratulacje i czekam na Twoją wiadomość :) 


Pa pa :) koniec zabawy idziemy do domu


3 komentarze:

  1. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam okazji robić własnoręcznie żadnych czapek, ale może jeszcze się tego w przyszłości nauczę. Jak dla mnie bardzo fajnym sklepem z nakryciami głowy jest https://hatfactory.pl/ i ja bardzo chętnie z niego korzystam.

    OdpowiedzUsuń