poniedziałek, 9 kwietnia 2018

Perfekcyjnie wykonana Nerka od Just Catch Handmade- gwarancją naszego bezpieczeństwa i zadowolenia.

 

Czy wiecie, że na stronie http://justcatch.pl/ znajdziecie przepiękne ręcznie robione torebki, kosmetyczki, torby i akcesoria, które charakteryzują się znakomitym i starannym wykonaniem, klasą oraz swoją niepowtarzalnością?

Każda jest bowiem indywidualną pracą, poświęceniem i trudem- a ja to zawsze doceniam najbardziej!

 

Ja już od jakiegoś czasu szukałam dla siebie nerki - czyli małej torebki zapinanej na boku, w której możemy trzymać najważniejsze rzeczy - portfel, telefon itp - bez obawy, że coś im się stanie.  

 

Potrzebowałam nerki zwłaszcza na spacery z Emilką, wakacje, wycieczki, a nawet wyjście do sklepu. Przy dziecku dobrze wiecie jak obie ręce są potrzebne, dlatego torebka (mała lub duża) nie spełniała swojej roli, a często wręcz wadziła. Niestety portfel, telefon, klucze muszę gdzieś trzymać!

Tak właśnie trafiła do mnie nerka od

Just Catch Handmade

 Wybrałam bardzo tradycyjny wzór z czarnej tkaniny o splocie płóciennym oraz skóry ekologicznej.

Moja nerka zamykana na zamek stanowi idealne miejsce na wszystkie te rzeczy, które muszę mieć pod ręką, a jednak nie muszę ich nosić w ręce!

Ponadto zakładana na biodro dzięki regulowanej taśmie zapinana na zatrzask super się spisuje - dopasujesz ją do swojej budowy ciała, zapniesz i zdejmiesz w sekundę!

Jest idealna !

A czy wiecie, że takie nerki to najbezpieczniejsze miejsce na portfel? 

Torebka lub kieszonka nie dają nam takiego bezpieczeństwa. Tu nerkę mamy cały czas przy sobie, jest tak blisko ciała i twojej ręki, że nie ma szans, aby ktoś odsunął ją lub zdjął bez twojej wiedzy. 

Nasz czarny wzór idealnie pasuje zarówno do kobiety jak i faceta- co też będzie pomocne. 

Ponadto prezentuje się pięknie i oprócz rewelacyjnego zastosowania stanowi fajny dodatek.

Musze zwrócić uwagę na jej wnętrze - jest bardzo pojemne, choć nie wygląda :)

Ponadto ładnie obszyta kolorową poszewką potwierdza idealne wykonanie i staranność pracy.

Wszystko pięknie wykończone, zadbane o każdy szczegół i detal. 

Nerkę bardzo fajnie się nosi i używa. Naprawdę polecam ją każdemu z Was. To super wynalazek :) 


A i jeszcze mam coś dla Was :)_ Do wygrania była

Piękna torebka w wiosennej kolorystyce

  • Wykonana z tkaniny wzorzystej
  • Całość zapinana na zamek
  • W środku kolorowa podszewka
  • Odpinany, regulowany pasek na ramię o szer. 2 cm
  • Wymiary torebki : 19,5 cm x 28cm
  •  

  • a zdobywa ją Marlena Lusa 
  • Gratulacje i czekam na Twoją wiadomość :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz