sobota, 28 kwietnia 2018

Numer 1 wśród dlłgopisów

Często robicie notatki, zapiski i listy rzeczy do zrobienia? 

Ja tak i to bardzo często, czasem moja lada w kuchni jest cała w karteczkach i zapiskach :)

Teraz dzięki nowym długopisom Flexi Abra  od

Penmate-Przyjemność Pisania i Rysowania

które mogłam poznać dzięki 

Scann.R - najlepszy magazyn branży Papier Biuro Szkoła Zabawki



moje pisanie sprawia mi wiele przyjemności. Nie tylko na karteczkach bo teraz ręcznie pisze częściej - nawet postanowiłam uzupełnić swój przepiśnik ;) 

Długopisy te są świetne ponieważ:

- super się nimi pisze,cienkie i wyraźne pismo jest moim ulubionym,

- idealnie leżą w dłoni i świetnie się je trzyma,

- nie rozmazują się i nie brudzą,

I co najważniejsze! Długopisy te dzięki specjalnej gumce na końcu długopisu można zmazać i już nigdy nie ma problemów i przekreśleń.

Pisanie sprawia czystą przyjemność, a pewność, że wszystko możemy naprawić, wymazać i zmienić jest cudowna!

Często zdarza mi się zrobić błąd lub napisać coś nie tak, teraz pisze bez stresu i z łatwością naprawiam pomyłki. Na kartce nie ma śladu po długopisie ....

Przykład:)

Moje serduszko - całe, a już za chwilę tylko w połowie ;)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mazanie działa łatwo, delikatnie i bez konieczności wielokrotnego tarcia.

Bardzo przydatna zaleta sprawia, że długopis jest idealny.

Ponadto długopisy świetnie wyglądają i prezentują się bardzo elegancko;) Nowoczesny design, zgrabny wygląd i przydatne cechy sprawiają, że jest numerem 1 wśród długopisów i polecam Wam poznać jego moc samemu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz