środa, 2 maja 2018

Kreatywne Tworki Wiolki - kwiaty na każdą okazje !

Mam przyjemność zaprezentować Wam działo Pani Wioli ze strony

Kreatywne Tworki Wiolki

Nasz bukiet wiosennych tulipanów dodaje mojemu salonowi świeżości, elegancji i atrakcyjności, a co najlepsze - kwiatów nie muszę podlewać i wymieniać na nowe :)

 

Uwielbiam ozdabiać mieszkanie kwiatami, ale bądźmy szczerzy - bukiety świeżych kwiatów może mam kilka razy w roku - najczęściej te z okazji imienin i urodzin lub dnia kobiet :) 

Teraz nie muszę się tym martwić mój bukiet zastępuje te żywe idealnie, pasuje do mojego flakonu, który już nigdy nie jest pusty!

 

Kwiaty dodają pomieszczeniu przytulności i ciepła, a w tej formie mają dodatkowy urok i wszystkich wprowadzają w zachwyt - gdyż prezentują się rewelacyjnie!

Takie bukiety od niedawna pojawiły się w sprzedaży i nadal budzą podziw i zachwyt wszystkich odwiedzających - zobaczcie sami jakie reakcje wywołują :) 

Perfekcyjnie uszyte z dbałością o szczegóły i małe detale, na słomkach trzymają się sztywno i łatwo je ułożyć w bukiecik. Kwiaty tulipanów dokładnie wypełnione, wyglądają na takie pełne i bogate, a ozdobny listek dodaje całości estetycznego zakończenia:)

Nasza mieszana kolorystyka  przypomina mi kolory wiosny i lata- taka właśnie miała być! Oczywiście wasze kwiaty możecie komponować jak chcecie - widziałam nawet złote :) 

Taki bukiet możne służyć nie tylko nam - będzie z pewnością idealnym prezentem na dzień mamy, dzień kobiet lub imieniny! Jaki oryginalny i trwały! Polecam :)

Polecam i Wam poznać prace Pani Wioli - na stronie znajdziecie nie tylko kwiaty, ale i ozdoby do domu i mieszkania, piękne ozdoby do włosów, pamiątki z okazji Komunii Świętej i jeszcze wiele wiele więcej !

Ponadto możecie wygrać nagrodę sponsorowaną przez stronę

Kreatywne Tworki Wiolki


w naszym konkursie z Okazji Dnia dziecka !

Link tutaj

 https://www.facebook.com/627485804087986/photos/a.843235265846371.1073741833.627485804087986/959481994221697/?type=3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz