sobota, 12 maja 2018

Wakacje, wakacje.... wakacje będą znów!

Niedawno mieliśmy okazję odrobinę odpocząć podczas majowego długiego weekendu albo majowego tygodnia.... Jak kto woli :)

Czego chcieć więcej! długie wolne, idealna pogoda, aż chcę się myśleć o wakacjach, które zbliżają się do nas z każdym dniem. 

Macie już plany na swoje wakacje?

My tak! W tym roku razem z moją rodzinką postanowiliśmy po raz drugi wybrać się do Gdańska i skorzystać z super oferty hotelu

GOLDEN TULIP GDAŃSK RESIDENCE

http://www.goldentulipgdanskresidence.com/pl

 

Jeśli dobrze pamiętacie rok temu również gościliśmy w tym Hotelu o czym wspominałam Wam tutaj  http://kropeczkamoja.blogspot.com/2017/09/wyjatkowe-pierwsze-wakacje-razem-w.html

Hotel cieszył się wieloma zaletami dlatego ponownie chcemy skorzystać z jego oferty, gdyż jesteśmy pewni, że wszystko będzie idealnie! A jest to dla nas mega ważne zwłaszcza teraz, gdy mój brzuch rośnie w szaleńczym tempie, ja mam coraz mniej siły, a Emila wręcz proporcjonalnie więcej.... :) 

Udogodnienia Hotelu są dla mnie idealne!

Po pierwsze-  odległość - do morza dzieli nas zaledwie 5 minut, więc nawet ja dam radę je pokonać i nie muszę się obawiać o takie drobiazgi jak szybkie i częste korzystanie z toalety :) 

Po drugie - wysoki standard pokoi, zapewnia mi poczucie komfortu, a aneks kuchenny pozwala na gotowanie i podgrzewanie jedzenia dla Emilki i dla mnie o każdej porze.

Po trzecie-  przepyszne śniadania i obiadokolację podawane w formie bufetu dają możliwość wyboru i odpowiedniej ilości - co również przy małym dziecku i kobiecie w ciąży jest idealnym rozwiązaniem - zachcianki mamy takie same :)

Po czwarte - kryty basen i brodzik dla dzieci na wypadek złej pogody oraz pokój zabaw, jak i plac zabaw na zewnątrz są gwarancją, że Emilka nie będzie się nudzić, a mi uda się odpocząć.

Po piąte -  przemiła obsługa, codzienne sprzątanie pokoi, winda i dogodne położenie niedaleko centrum są"wisienką na torcie" które upewniają nas w przekonaniu, że to najlepszy wybór!

Dla mnie Hotel zasługuje na 5 gwiazdek :)

My wakacje w tym roku zaczynamy pod koniec czerwca z pewnością opowiem Wam o nich zaraz po powrocie, jak również będę bieżąco relacjonować na Instagramie i Facebooku.

Mam nadzieję, że i Wasze plany się zrealizują, a  gdybyście zastanawiali się jeszcze nad miejscem i noclegiem z czystym sercem polecam wam Trójmiasto i

GOLDEN TULIP GDANSK RESIDENCE

Na stronie Hotelu oraz stronach proponujących nocleg w promocyjnych cenach znajdziecie świetne oferty, które możecie dowolnie modyfikować. Polecam Wam zerknąć, a przede wszystkim skorzystać!

Być może spotkamy się tam już niebawem :) ja nie mogę się doczekać!!!!

 

PS Tak było rok temu :)





1 komentarz:

  1. Już nie umie doczekać się wakacji 🤗🤗🤗 super że są świetne hotele blisko morza i dostosowane do dzieci

    OdpowiedzUsuń