poniedziałek, 7 maja 2018

Le Petit Marseillais i Zmysłowo pachnący duet!

Kochani kilka dni temu zostałam Ambasadorką LPM – Le Petit Marseillais

Dzięki czemu miałam okazję poznać 

Le Petit Marseillais i Zmysłowo pachnący duet!



Nasza paczka dotarła do nas bardzo szybko i zaskoczyła mnie już swoim wyglądem- eleganckie pudełko a w środku dwa ciekawie wyglądające żele pod prysznic dla mnie i dla niego- które aż proszą  się aby ich użyć... nie czekając długo oboje rozkoszowaliśmy się nimi jeszcze tego samego dnia!

Oba żele przede wszystkim pachną tak że słów brak ...  zapach mojego żelu- śródziemnomorski granat- porywa i przenosi mnie do innego świata, a prysznic zamienia się w ciąg doznań zapachowych, dotykowych i zmysłowych! Cudownie energetyzuje i odpręża  jednocześnie!

Zapach żelu męża - czerwonej pomarańczy i szafranu dodaje mu oszałamiającego szyku i stylu a ja uwielbiam się w niego wtulać i cieszyć zmysłowym zapachem i naszą chwilą zmysłowej bliskości :)


Jestem zauroczona nie tylko zapachem a również konsystencją, delikatnym rozprowadzaniem, wydajnością i delikatnością jaka żel otacza moją skórę myjący i dbając o nią najlepiej jak się da !


Polecam i Wam przenieś się do zmysłowego świata zapachu od Le Petit Marseillais.

1 komentarz:

  1. Uwielbiam zapach granata, są bardzo dobre i super się pienią, są bardzo wydajne

    OdpowiedzUsuń