poniedziałek, 12 lutego 2024

Szeleszcząca śmierć Grzegorz Kalinowski Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

 

Szeleszcząca śmierć

 Grzegorz Kalinowski 

Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Okładka książki Szeleszcząca śmierć Grzegorz Kalinowski

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

To moje pierwsze spotkanie a Autorem i jestem z tego spotkania bardzo zadowolona. Co prawda musiałam chwile poczekać aż akcja mnie wciągnie ale było warto.  Mimo braku znajomości poprzednich tomów z tego cyklu, książka nadaje się do indywidualnego czytania, bo bez problemu odnajdziemy się w bohaterach i ich relacjach.

Szeleszcząca śmierć to książka, która przenosi nas do Warszawy. Zaczyna się nowy rok szkolny, który zakłóca seria morderstw popełnionych na majętnych przedsiębiorcach. Policja szuka śladów i punktu zaczepiania, niestety świadkowie są mało wiarygodni a ich rysopis nie pasuje do śledztwa.

Sprawę prowadzi komisarz Konieczny, który musi zmierzyć się nie tylko ze śledztwem ale i naciskami ze strony przełożonych. Śledztwo odkrywa nowe fakty, pojawia się nagranie z monitoringu a ty czytelniku będziesz cały czas błądził bo autor znakomicie wodzi nas za nos. Warto przeczytać i poznać te historię oraz przeżyć razem z nimi śledztwo, które was wciągnie w sprawę.

Podoba mi się pomysł na tę książę i jej kreacja. Lubię gdy moje domysły jednak okażą się błędne a autor wyprowadził mnie w polę. Zakończenie też zaskakuje i pasuje do całości.

Polecam

~~~

Metryczka 

Autor:

 Grzegorz Kalinowski

 Gatunek: kryminał, thriller 

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:400

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/thriller/szeleszczaca-smierc.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz