czwartek, 17 sierpnia 2017

BOKA SQUAD futerały na telefony i tablety - coś pięknego dla każdego

 Przepiękny futerał na telefon od

BOKA SQUAD futerały na telefony i tablety


Lubię się otaczać fajnymi gadżetami, a gdy dodatkowo są one piękne - jestem prze szczęśliwa.
Dziś pokażę Wam mój nowy nabytek od BOKA SQUAD futerały na telefony i tablety
futerał na telefon.

Mój wspaniały futerał jest po pierwsze piękny!
Bardzo mięciutki w dotyku, przyjemnie trzyma się w ręce, starannie wykonany z dbałością o każdy fragment i detal. Ozdobiony pięknym serduszkowym szyciem.
Kolory dobierałem sama bo takie lubię - trochę różu nie zaszkodzi;)
Z przodu dekoracyjne serduszko z przyszytym motylkiem dodaje całości uroku, a mnie zachwytu. Motylek i guziczek do zamykania bardzo dobrze i trwałe przyszyte - co też jest ważne - często mam do czynienia z ozdobami, które zaraz odpadają, bo są dosłownie raz chwycone nitką.
Mój futerał  do byle jakich  nie należy i potwierdzam Wam jego dobre wykonanie.
Do tego dołączone są przepiękne pompony - które są świetne, a co najważniejsze nie gubią włosów - a miałam z takimi do czynienia!
W zestawie sznurek - różowy do zawieszenia np. Na szyję - ja korzystam i wieszam na wózku;)
Ma podwójną funkcję bo Emi uwielbia się nim bawić ;)



Po co taki futerał?
- funkcja ochronna telefonu - w torebce mam wszystko- obecnie najwięcej zabawek, które mogą porysować lub zadrapać telefon - z futerałem nic mu nie grozi.
- futerał możemy zawiesić na szyi lub wózku -  gdy idę na spacer nie biorę torebki a telefon muszę trzymacz w ręce - teraz już nie!
- ozdobna - futerały możemy dowolnie projektować według własnego uznania - dlatego są wyjątkowe, indywidualne i przepiękne
- idealny pomysł na prezent !

 Chcecie taki? Wykonać na własne zamówienie ? Pokażcie że  jesteście, a postaram się o konkurs ;) a Was zapraszam na stronkę i obejrzenie pozostałych wzorów - piękne!

BOKA SQUAD futerały na telefony i tablety

Ps telefon nie jest w środku bo nim robiłam zdjęcia ;) Tak dla jasności ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz