czwartek, 15 marca 2018

Cudowne mydełka od Demetra.pl poznałam i używać nie przestane!

 Dzięki cudownej współpracy z firmą

Demetra.pl

miałam okazje poznać ich mydełka  

Mydło marsylskie 100g Le Chatelard - lawenda z Prowansji https://demetra.pl/pl/p/Mydlo-marsylskie-100g-Le-Chatelard-lawenda-z-Prowansji/414

 

Mydło marsylskie 100g kwiat lawendy bez oleju palmowego https://demetra.pl/pl/p/Mydlo-marsylskie-100g-kwiat-lawendy-bez-oleju-palmowego/684

 Mydełka są po prostu świetne, po raz pierwszy miałam okazje używać mydeł marsylskich i od razu się w nich zakochałam. 

Mydełka te są w 100% naturalne i mają wiele zastosowań. Ich prosty skład to aż 72 % olejków roślinnych bez żadnej chemii i innych tajemniczych substancji. 

Mydła te idealnie nadają się do codziennego mycia twarzy, dłoni i okolic intymnych. Ja używam ich do mycia twarzy i ciesze się ogromnymi pozytywnymi efektami - moja skóra nie jest wysuszona, widać jej poprawę, znikły problemy skórne i podrażnienia. Twarz wygląda lepiej i zdrowiej co chyba dla każdej kobiety jest mega ważne! 

A wszystko za pomocą mydełka ponieważ ma ono również działanie bakteriobójcze, oczyszczające i regenerujące. 

Ponadto bardzo ładnie pachnie - nie tylko po otwarciu ale do samego końca używania, łatwo się pieni i jest bardzo ekonomiczne - wystarcza na bardzo długo, bo nie zmydla się w dużych ilościach. Nie zostawia tak dużo osadu na umywalce i mydelniczce jak inne mydła. 

Jest naprawę świetne i mnie przekonały do używania ich już zawsze :) Na pewno nie wrócę do tradycyjnych mydeł :) 

Ponadto w przesyłce znalazły się jeszcze inne drobiazgi i 

Chusteczki nawilżane , Baby Anthyllis, 60szt. prx https://demetra.pl/pl/p/Chusteczki-nawilzane-%2C-Baby-Anthyllis%2C-60szt.-prx/89 które są bardzo delikatne i idealne do wrażliwej skóry naszych maluchów. 

Gorąco polecam Wam wszystkie produkty! 

Zwrócę jeszcze uwagę, na miłą obsługę bardzo indywidualne podejście do klienta i fachowe doradztwo w wyborze odpowiednich produktów. 

A Wy zerknijcie na stronę demetra.pl 

bo już nie długo znów przygotuje coś dla Was :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz