piątek, 9 marca 2018

Filtry Okienne Clean Lungs

Dzięki współpracy z firmą

Filtry Okienne Clean Lungs

trafił do mnie filtr okienny, który zaraz Wam pokaże

 i opisze jego montaż oraz dotychczasowe zastosowanie. 


Filtry wykonywane na poszczególne okiennice są naprawdę bardzo łatwe w montażu i użyciu. Nasz filtr składa się z materiału przez który będzie przepływać powietrze i który ma za zadanie je oczyszczać. 

Należy zwrócić uwagę na odpowiednie założenie - strona wlotu powietrza na zewnątrz i strona wylotu powietrza od strony mieszkania. 

Po przetarciu okna i jego oczyszczeniu możemy śmiało zdjąć taśmy z lepców naniesionych na filtr i odpowiednio mocno przykleić go do ramy okna. Taśmy trzymają się bardzo mocno i idealnie dopasowują się do okna. 

Montaż trwa nie całe 5 minut i gotowe :) 

Teraz popatrzmy jak to wygląda...

Okno po prawej stronie z założonym flirtem - wybrałam mniejszą okiennice bo tą najczęściej otwieram do wietrzenia pomieszczeń.  

Moim zdaniem nie zaciemnia pokoju i nie zasłania światła. 

Owszem jest widoczna ale nie rzuca się tak strasznie w oczy. Zrobiłam  nawet eksperyment i zaprosiła do pokoju kilka osób z 5 tylko jedna zauważyła, że coś mam na oknie :)

Teraz czas na efekty :)

Mieszkam w małej miejscowości, ale o zwartej zabudowie gdzie ludzie palą w piecach węglem, miałem i niestety czym popadnie... 

Do południa może jeszcze jest ok, ale po godzinie 15 otwarcie okna wiążę się z zapachem sadzy, smogu i pyłu. Dosłownie czuć go w pomieszczeniu, czasem aż oczy bolą - dlatego starałam się nigdy nie otwierać okien o tej porze dnia choć przychodziło mi to z trudem bo bardzo lobię wywietrzyć sypialnie przed snem i ochłodzić trochę jej temperaturę. 

Teraz z filtrem na oknie bez obawy otwieram okno nawet o 18 godzinie i naprawę nie czuje już tego pyłu, sadzy i smogu, czuje powietrze - w ostatnie dni bardzo mroźne ale czyste powietrze! 

Bardzo przyjemne uczucie :) 

Myślę, że mogę i Wam polecić filtry okienne - nie koniecznie trzeba zakleić wszystkie okna, może założenie 1 w sypialni da nam już odpowiednią jakoś powietrza w miejscu gdzie podczas snu jest nam tak bardzo potrzebny tlen do zdrowej regeneracji organizmu. 

a teraz wyniki - filtr okienny wędruje do Dominika Rejman :) gratulacje :) 




1 komentarz:

  1. A i super, fajnie to wygląda. Sam szukam czegoś takiego. Jak na razie trafiłem na super rolety na stronie https://plissandroll.pl może i wam się przydadzą

    OdpowiedzUsuń