sobota, 24 marca 2018

Idzie wiosna niech i nasze domy zakwitną nowością z obrazami od artgeist

Już od jakiegoś czasu szukałam czegoś odpowiedniego do powieszenia na ścianie w salonie. Chciałam aby pokój zrobił się bardziej atrakcyjny i wyjątkowy- ucieszyłam się niezmiernie gdy w końcu znalazłam obraz, który idealnie pasuje i spełnia wszystkie moje wymogi!

 

Na stronie http://www.artgeist.pl znalazłam bardzo dużo ciekawy rzeczy do dekoracji i wystroju wnętrz- obrazy fototapety, naklejki i wiele innych !


Ja swój ideał znalazłam od razu i w pierwszej chwili wiedziałam że będzie pasował - wy też poszukajcie swojego http://www.artgeist.pl/obrazy.

Co najlepsze proponowane obrazy  są w różnych rozmiarach co pozwoli nam idealnie dopasować wielkość obrazu do naszych potrzeb. Zakup płatność i transport przeprowadzane błyskawicznie, a ceny bardzo atrakcyjne.


Nasz obraz bardzo ładnie zapakowany z troską, aby podczas podróży nie uległ uszkodzeniu w zestawie posiadał nawet haczyki do zawieszenia!

Co prawda ja jestem ostatnio zwolennikiem Tessy-naklejek do przyklejania chyba wszystkiego;) bardzo łatwych w użyciu, szybkich i niezawodnych - jeszcze nic z powierzonych rzeczy nie spadło;)


I tak sama szybko i sprawnie mogłam przykleić obrazy na ścianie bez młotka lub dziur ;)


Obrazy bardzo starannie wykonane na płótnie, dokładnie wykończone z trwałą ramą nie są za ciężkie. Idealny rozmiar i fajny wzór powoduje, że efekt po powieszeniu jest fantastyczny!

Ponadto uwielbiam orchidee więc tym bardziej zakochała się w moim obrazie. Myślę, że idealnie pasuje do salonu i dodaje mu szyku, a zarazem domowego ciepła.

A Wy jak myślicie?

Jest idealny.

Jakby stworzymy dla mnie ;)

Polecam i Wam zerknąć na stronę i znaleźć coś dla siebie - idzie wiosna niech i nasze domy zakwitną nowością;)




1 komentarz:

  1. Zazwyczaj najwięcej zmian chcemy wprowadzać w domu właśnie na wiosnę i nie to wcale nie dziwi. Sama całkiem niedawno robiłam zmianę wnętrza w moim dużym pokoju. Najpierw czytałam na co zwrócić uwagę http://www.domowerewolucje.eu/na-co-zwrocic-uwage-podczas-aranzowania-pokoju-dziennego podczas całej aranżacji wnętrza, a następnie to wykonywałam. Na całe szczęście wszystko się udało.

    OdpowiedzUsuń