czwartek, 21 czerwca 2018

Afirmacje dla kobiet w ciąży Z serca do serca - przeżyjmy ten okres naprawdę wyjątkowo.



Afirmacje dla kobiet w ciąży 

Z serca do serca

 

Ciąża to wyjątkowy, szczególny i niepowtarzalny czas... ale czy zawsze o tym pamiętamy?

 Wiele z Was tutaj, albo już jest mamą albo właśnie przeżywa ten cudowny okres albo ma to przed sobą - łączy nas z pewnością to, że o tym myślimy :)

Ja obecnie jestem w drugiej ciąży... od razu zaznaczę, że zupełnie inne ciąży niż z Emilką...

O Pierwsze dziecko walczyłam 4 lata dlatego ciąża przepełniona była strachem obawą i lękiem o maleństwo w brzuszku. Wszystko bardzo dosadnie analizowałam i zapominałam czasem o najważniejszym- że maleństwo czuje moje emocje.

Teraz już z Emilką i braciszkiem w brzuszku ciąża jest dla mnie naprawdę fajnym okresem... przeżywam go dużo bardziej świadomie i może już pierwszy kopniak nie wywołuje takich emocji ale stan ciągłego szczęścia trwa wiecznie! 

To takie cudowne uczucie tulić Emilkę, widzieć jaka jest wspaniała i wiedzieć że takie samo serduszko rozwija się w we mnie! 

Z maleńkiej kropeczki wyrośnie wspaniały człowiek - a wszystko dzięki Tobie!

Pamiętaj o TYM!

Teraz pokaże Wam nowość, która towarzysz mi w naszej przygodzie z brzuszkiem

Afirmacje dla kobiet w ciąży 

Z serca do serca

które znajdziecie tutaj

https://www.facebook.com/NotesZsercaDoSerca/

Na początek może przypomnijmy sobie co to afirmacja

Wujek Google podpowiada nam od razu

Afirmacja (łac. affirmatio) – w psychologii zdania wpływające na poziom samoakceptacji. Afirmować siebie to stymulować rozwój osobisty, poprzez akceptację siebie. Afirmacja polega zazwyczaj na powtarzaniu pozytywnych twierdzeń na temat własnej osoby, co ma prowadzić do identyfikacji z ich treścią.


A co znajdziemy w naszym notesie? 

Cotygodniowe afirmacje pisane przez Marikę Krajniewska, która sama jest mamą więc najlepiej zna odczucia przyszłych rodziców i odpowiednio dopasowała słowa do tego co dzieje się z nami w poszczególnych tygodniach ciąży.

Afirmacje pomogą nam lepiej przeżyć i jeszcze więcej doświadczyć podczas każdego dnia ciąży. Odpowiednio dopasowane i dobrane myśli i słowa pomogą nam samym zrozumieć lepiej ten stan i cieszyć się nim jeszcze bardziej. Skłonią nas do chwili refleksji, zatrzymania i zapamiętania tego co jest tak ulotne - niby trwa 9 miesięcy, a tak mało w tym okresie spędzamy na refleksji, zadumie i relaksie nad sobą i tym stanem.

Ponadto znajdziemy miejsce na własne uwagi, przemyślenia i zapisanie najważniejszych wspomnień. Taki zeszyt będzie cudowną pamiątką z okresu ciąży i pomoże nam przeżyć ten okres naprawdę wyjątkowo. 



Polecam i Wam :)

* zdjęcia z ilustracji umieszczonych w notesie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz