środa, 6 czerwca 2018

Moja idealna pufa od Pufytako


Pufytako

na swojej stronie http://www.pufytako.pl/

oferuje nam zakup rewelacyjnych puf - ja pokaże wam jedną z nich, która stała się ulubionym miejsce wypoczynku, zabawy i fajną ozdobą salonu :)

Nasza pufa zachwyciła nas już swoją wielkością, idealnie duża bardzo dobrze wykonana i wypełniona "na bogato" z pewnością będzie nam służyć bardzo długo. 

Pufa jest w fajnym kształcie  i kolorze piłki - jakby wiedzieli, że spodziewamy się syna! 

 Na razie jednak króluje na niej Emilka i ja!

Jest idealna do odpoczynku, chwili wytchnienia z książką lub obejrzenia filmu - dlaczego ?

Bo fajnie dopasowuje się do naszego ciała i naszych wymagań - ułożysz ją właśnie tak jak chcesz - bez problemu!

Idealnie dopasuje się do twoich potrzeb i pozwoli odpocząć twojemu kręgosłupowi. 

Już jestem pewna, że będzie mi się w niej dobrze karmić synka :)

Emilka lubi się nią bawić, biegać dookoła niej, wspinać się lub skakać - co mnie tylko o dreszcze przyprawia :)  Czasem również ona wykorzystuje ją do odpoczynki i relaksu :)

Ponadto jest łatwa w utrzymaniu czystości, gdyż wystarczy ją tylko przetrzeć i już :)

Będzie ozdobą każdego pomieszczenia - nam idealnie psuje do salonu - ciekawy kolor dodaje świeżości i przyciąga oko ...

czasem mam wrażenie że pufa woła do mnie... usiądź odpocznij! Moja idealna :)


 Zachęcam i Was do zerknięcia i chwili relaksu !

 






1 komentarz: