piątek, 28 kwietnia 2017

Czym obdarował nas sklep Pati i Maks ? Zerknijcie :)


Za sprawą sklepu Pati i Maks na naszym fanpage oraz blogu mieliście okazje wziąć udział w konkursie z super nagrodą - maskotką K’s Kids z płytą (18m+) „Patrick i przyjaciele”.
W konkursie pojawiło się bardzo wiele cudownych wierszyków oraz zdjęć uśmiechniętych dzieciaków - dziękujemy Wam z całego serduszka za Wasze zgłoszenia i zaangażowanie :) https://www.facebook.com/627485804087986/photos/a.639393746230525.1073741828.627485804087986/759236204246278/?type=3&theater
Sklep Pati i Maks obdarował również mnie dwoma kosmetykami firmy Johnson & Johnson :
- JOHNSON'S BABY Pure Protect płyn do kąpieli i mycia ciała 500 ml
- JOHNSON'S BABY Szampon relaksujący zapach z ekstraktem z lawendy 200ml
oraz myjką wykonana z materiału typu frotte, specjalnie dostosowanego do kąpieli i szybkiego suszenia oraz poradnikami dla mamy w ciąży i mamy karmiącej, które przygotowała marka Ceba dla mam. Poradniki można też pobrać z internetu w formie elektronicznej co Wam bardzo polecam.
Znajdziecie go tutaj http://www.cebuszka.pl/polozna-radzi/
Kąpiel to dla nas wyjątkowy moment w ciągu dnia, który daje mi i córce chwile relaksu, zbliżenia i wyciszenia przed snem. Bardzo lubię ten czas, nasz czas na bliskość. Kąpiel z kosmetykami firmy Johnson & Johnson była dla nas ogromną przyjemnością.
JOHNSON'S BABY Pure Protect płyn do kąpieli
i mycia ciała
jest bardzo delikatny, wydajny, dobrze rozprowadza się po ciele i myje pozostawiając skórę czystą, miękką, nawilżoną, delikatną i pachnącą. Bardzo podoba mi się ten zapach, który umila nam chwile relaksu, a córce pomaga wyciszyć przed snem. Płyn wzbogacony jest w ekstrakt z zielonej herbaty oraz miód.
JOHNSON'S BABY Szampon relaksujący zapach z ekstraktem z lawendy jest bardzo delikatny
i idealny do codziennego stosowania. Dobrze się spłukuje, nie podrażnia, a co zwróciło moją uwagę - testowany jest przez okulistów. Bardo przyjemny delikatny zapach.
Oba kosmetyki posiadają unikalną formule NO MORE TEARS® dzięki czemu są łagodne dla oczu naszych maluchów.
Wcześniej córkę myłam dłonią, ale odkąd dostałam myjkę używam ją podczas każdej kąpieli. Jest bardzo przyjemna w dotyku, dokładnie pielęgnuje i oczyszcza skórę córeczki i pozwala mi jeszcze lepiej dbać o jej delikatne ciałko. Myjka szybko się suszy i mimo prania nadal wygląda estetycznie i pozostaje miła w dotyku.
Bardzo dziękuje Pati i Maks za możliwość poznania i przetestowania właśnie tych produktów :)
A teraz coś na co czekacie zapewne z zapartym tchem - a więc wyniki :)
W konkursie znalazły się bardzo ładne, wyjątkowe i pomysłowe zgłoszenia, daliście nam niezły orzech do zgryzienia, bo jak tu wybrać tylko jedno. Nie dawało mi to spokoju dlatego wystąpiłam do sponsora nagrody z prośbą o nagrody pocieszenia. Nasz przemiły sklep Pati i Maks uległ mojej prośbie za co bardzo dziękuje :*
Dlatego dla wszystkich uczestników konkursu udało mi się uzyskać kody rabatowe do jednorazowego wykorzystania w maju w sklepie internetowym patiimaks.pl
Dodatkowo do każdego z tych zamówień sklep Pati i Maks dołoży drobny upominek w postaci podstawki pod kubek oraz kreatywnego mini zestawu PlayMais.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę nagrodzić każde zgłoszenie - nagrodą pocieszenia - za co podziękujmy sponsorowi :*
Aby otrzymać kod rabatowy należy indywidualnie zgłaszać się  w wiadomości prywatnej do Pati i Maks https://www.facebook.com/PatiiMaksPL/

Rabat będzie wynosić 5% od cen w sklepie internetowym. Rabat obejmie wszystkie kategorie. Nie będzie łączył się z promocjami, których Regulamin na to nie pozwala.

A nagrodę maskotkę K’s Kids z płytą (18m+) „Patrick i przyjaciele” otrzymuje za rodzinne zaangażowanie ( udział w zabawie wspólnie z żoną ) oraz zdjęcia ukazujące wspólną zabawę taty i syna-  Tomasz Biernacki
Proszę o wiadomość prywatną z danymi adresowymi.

2 komentarze: