czwartek, 21 października 2021

Wpływ Księżyca 2022. Poradnik ogrodniczy z kalendarzem na cały rok Witold Czuksanow

 

Wpływ Księżyca 2022. 

Poradnik ogrodniczy z kalendarzem na cały rok

 Witold Czuksanow

 Wydawnictwo Zysk 


Księżycowo- ogrodniczy poradni dla każdego, kto posiada choć niewielki ogródek i lubi prace z roślinami.  

Ja sama muszę przyznać, że często sięgam po małe grabki lub łopatkę i idę do ogrodu, tu coś pokopie tu coś wyrwę i jakoś robi się lepiej. Człowiek się odpręża, kłopoty na chwilę odchodzą, a praca fizyczna, choć lekka daje poczucie wartości. 

Polecam każdemu, kto już ma ogród jak również dla tych co zaczynają swoja przygodę z ogrodnictwem. Bardzo praktyczna i prosto napisana książka, stanie się waszym przewodnikiem bo ogrodzie, rozwiąże problemy - co, kiedy i jak. Dobre porady - autora - ogrodnika sprawdzają się i warto je stosować. Taki kalendarz to świetny przewodnik dla każdego miłośnika zieleni jak równe iż okaże się trafionym prezentem dla np. rodziców, którzy ciągle pracują w ogrodzie.  

Zwrócę uwagę, ze to już 15 kalendarz, co świadczy o wielkim doświadczeniu i gronie oddanych czytelników! 

Kalendarz znajdziecie tutaj 

https://sklep.zysk.com.pl/wplyw-ksiezyca-2022-poradnik-ogrodniczy-z-kalendarzem-na-caly-rok.html

2 komentarze:

  1. Ogólnie sam ogród jest świetną sprawą i ja jeszcze jestem zdania, że również dobrze jest wiedzieć jakie meble balkonowe najlepiej jest mieć. W każdym razie ja takie meble zamawiałam w https://ogrodolandia.pl/meble-balkonowe i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń