wtorek, 3 października 2023

Kompleks grzecznej dziewczynki Elle Kennedy Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Kompleks grzecznej dziewczynki 

Elle Kennedy 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Kompleks grzecznej dziewczynki Elle Kennedy

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Kiedy zobaczyłam zapowiedz najnowsza książka Elle Kennedy, wiedziałam że muszę ją przeczytać. Autorka dostarczyła mi już wiele miłych chwil z jej bohaterami. Seria o hokeistach była dla mnie bardzo dobra. Jak było tym razem? 

Nie zawiodłam się, historia pochłonęła mnie i idealnie mogłam zatopić się w świecie biednych i bogatych nastolatków. Poznamy Coopera, który należy do tych biednych ale za to pracuje, aby spełnić swoje marzenia i dąży do celu. Pracuje  w barze gdzie musi obsługiwać tych bogatych - klonów jak ich nazywa. 

Tak los daje mu poznać Mac i choć Cooper ma co do niej stworzony idealny plan zemsty, to życie pisze inne scenariusze. 

Jeśli chcecie wiedzieć za co Cooper chce się zemścić i co z tego wyjdzie... koniecznie przeczytajcie sami :) 

Ja uwielbiam styl pisania autorki, lekki a zarazem spójny i dobrze prowadzący po historii. Mamy tutaj dwa punkty widzenia, bo historię poznamy od naszych głównych bohaterów - bardzo lubię tak stosowane narracje dwuosobowe. Dużym plusem są też zawsze bohaterowie, którzy idealnie wykreowani dają nam mnóstwo emocji. W lekturze znajdziemy dużo ciekawych wątków, zmierzymy się tutaj ze światem biednych i bogatych, poznamy problemy nastolatków i dramaty, które zmuszają do walki o siebie samego.

Polecam

~~~

Metryczka 

Autor:

Elle Kennedy

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2023

Ocena:8/10

Liczba stron:472

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

 https://sklep.zysk.com.pl/kompleks-grzecznej-dziewczynki.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz