piątek, 24 maja 2024

Nie Anioł Mieczysław Gorzka Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

 

Nie Anioł  

Mieczysław Gorzka 

 Wydawnictwo: Skarpa Warszawska

Okładka książki Nie Anioł Mieczysław Gorzka

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Skarpa Warszawska, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

 Na początek powiem Wam, że to moje pierwsze spotkanie z piórem autora i jestem bardzo zadowolona. Co więcej, nie miałam problemu z czytaniem historii mimo, ze jest to kolejny tom  z nadkomisarzem Zakrzewskim. 

Historia zaczyna się zwłokami i to mi się podoba. Od razu zostajemy wplatani w śledztwo i morderstwo, które wykonał ktoś, kto zna komisarza co więcej dzwoni do niego gdy ten znajduje się przy zwłokach swojego kolegi po fachu z informacją , że będzie pomagał Zakrzewskiemu i będzie usuwał, czyli zabijał osoby, które nie są przychylne dla komisarza. 

Kim będą kolejne ofiary ?

Jak sprawa łączy się z przeszłością komisarza?

Czy nadkomisarz będzie wstanie ustalić kim jest jego Nie anioł ? 

Podoba mi się bardzo pomysł na tę książkę oraz sama postać komisarza. Myślę, że szybko nadrobię pozostałe tomy aby lepiej poznać Komisarza i jego śledztwa. 

Lubię gdy prowadzone śledztwo ma więcej pytań niż odpowiedzi a sprawa wcale nie wygląda na łatwą i szybką. Dzięki temu sama angażuje się w sprawę i obstawiam, kto i dlaczego...

Zwrócę jeszcze wasza uwagę na sam tytuł - który idealnie pasuje do historii oraz okładkę, która rozbudza nasza fantazję.

Polecam

~~~

Metryczka 

Autor:

Mieczysław Gorzka

 Gatunek: literatura obyczajowa

Wydawnictwo:

Skarpa Warszawska

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:368

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.skarpawarszawska.pl/shop/kryminal/nie-aniol.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz