poniedziałek, 15 lipca 2024

Widmo przeszłości Aneta Kisielewska Wydawnictwo: Zysk i S-ka

 

Widmo przeszłości  

Aneta Kisielewska 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Okładka książki Widmo przeszłości Aneta Kisielewska

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Zysk i S-ka, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej. 

Lubicie sięgać po debiuty? 

Ja bardzo :) a zwłąszcza po takie jak ten!

 "Widmo przeszłości" to thriller który wciągnie was w niesamowitą historię, która mogła się przydarzyć każdemu z nas.

Poznajemy Klarę, którą dręczy wydarzenie z przeszłości, gdy była jeszcze nastolatką. Mimo, że teraz widzie normalne życie, ma męża i córkę nie może zaznać spokoju, bo wspomnienia wracają....

Autorka rewelacyjnie wprowadza nas w życie bohaterki i powoli daje nam poznać ją, jej historie i wydarzenia który na zawsze zmieniły jej życie. 

Co się wydarzyło i jaki wpływ będzie miało na dorosłą dziewczynę?

Czy można żyć z traumą?

Czy da się zapomnieć?

Musze przyznać , że podoba mi się pomysł na fabułę tej książki i jestem pod wrażeniem stylu pisania. Myślę, że to udany debiut i warto czekać na kolejne - mam nadzieje, jeszcze lepsze historie. 

 

"Widmo przeszłości" to gwarancja dobrej lektury na wakacyjne dni.


~~~

Metryczka 

Autor:

Aneta Kisielewska

  Gatunek: thriller 

Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron: 288

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://sklep.zysk.com.pl/widmo-przeszlosci.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz