poniedziałek, 19 sierpnia 2024

Dobro i zło. Biblia w komiksie Michael Pearl Wydawnictwo: Esprit

 

Dobro i zło. Biblia w komiksie 

Michael Pearl 

Wydawnictwo: Esprit

Okładka książki Dobro i zło. Biblia w komiksie Michael Pearl

Zapraszam na recenzje książki, która została wydana nakładem Wydawnictwa Esprit, któremu serdecznie dziękuje za  egzemplarz książki do recenzji w ramach współpracy barterowej.

Wracam do Was po bardzo długim i udanym urlopie ale z masą dobrych książek! Zacznę od tej bo jest warta przeczytania jeszcze w wakacje. Ta książka to Komiks a  raczej Biblia w komiksie. Znajdziemy tutaj biblijne treści pisane w bardzo czytelnym języku, które zawarte są w komiksie z mega dobrymi ilustracjami. Same ilustracje robią już niezła robotę bo moje dzieciaki ciągle chciały jeszcze jedną stronę przeczytać. 

Komiks zawiera wszystkie najważniejsze momenty ze znanej chyba każdemu Biblii. Jak dla mnie była to super forma zapoznania moich dzieci z tymi ważnymi wydarzeniami i treścią księgi ksiąg.  Znajdziemy tutaj dużo momentów walki dobra ze złem co daje super pretekst do rozmowy z dziećmi i ich własnych refleksji na temat świata i tego co jest dobre a co złe.

Czytanie takiego komiksu również mi przyniosło dużo pozytywnych wrażeń dlatego gorąco wam polecam.

~~~

Metryczka 

Autor:

Michael Pearl

 Gatunek: komiks

Wydawnictwo:

Wydawnictwo: Esprit

Przeczytane: 2024

Ocena:10/10

Liczba stron:336

Okładka : miękka z zakładkami

 ~~

Książkę znajdziecie tutaj  

https://www.esprit.com.pl/1290/dobro-i-zlo.html

A ja polecam wam zerknąć na stronę wydawnictwa

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz