środa, 13 listopada 2019

CYFROWA NIANIA ELEKTRONICZNA Z KAMERKĄ VTECH VM5252

CYFROWA NIANIA ELEKTRONICZNA Z KAMERKĄ VTECH VM5252

W organizacji dnia codziennego przy dwójce kochanych dzieciaków bardzo pomogła mi Cyfrowa Niania Elektroniczna z Kamerą od VTECH.

 Nasza nowa kamera z ulepszonym większy wyświetlacz LCD 5cala pozwala nam na bezpieczne monitorowanie snu dzieci bez konieczności sprawdzania każdego szelestu w pokoju.

Piękny kolorowy wyświetlacz wyposażony jest we wszystkie funkcje jakie powinna mieć nowoczesna niania - pokazuje temperaturę, posiada tryb nocny, pozwala na mówienie do dziecku lub włączenie kołysanki, regulacja kamery - daje mi 100% poczucie spokoju i bezpieczeństwa. 

 

Fajną funkcją, która mnie zaskoczyła jest wibrowanie wyświetlacza gdy czujnik usłyszy jaki kol wiek dźwięk  - pomaga to szybciej zwrócić uwagę i zareagować.

Cyfrowa Niania Elektroniczna z Kamerą od VTECH jest mi potrzebna praktycznie przez cały dzień. Każda matka wie, że przy dwójce dzieci jest co robić, a rzadko się zdarza by spało jednej porze - dlatego gdy maluszek słodko śpi w sypialni ja bez obawy o niego mogę bawić się z Emilką, gotować lub sprzątać. Tak samo gdy Emilkę dopadnie drzemka ja z Maksiem mogę spokojnie figlować nawet dwa piętra niżej - bo zasięg jest idealny :) 

 

Najważniejsze jest dla nas bezpieczeństwo dlatego gdy córeczka śpi w innym pokoju  ja jestem spokojna bo całą noc mam ją na oku. Kontroluje nie tylko jej sen ale i otoczenie :)

Nianie używam nie tylko podczas snu dziecka - bo, gdy Emilka bawi się w swoim pokoju mogę spokojnie robić obiad i zerkać na nią :)

Dzięki Cyfrowej Niani Elektronicznej z Kamerą od VTECH nasze życie jest łatwiejsze, a ja jestem dużo spokojniejsza :)

To rewelacyjne urządzenie spisuje się u nas w 100% i nie wyobrażam sobie już ani dnia bez niego.

Polecam Wam niezawodne produkty firmy Vtech !

 

Jeśli chcecie znać więcej szczegółów technicznych zapraszam na stronę 

 https://vtech-polska.pl/p/vtech-vm5252/

gdzie znajdziecie jeszcze więcej przykładów na to, że wybór tej niani to dobry wybór. 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie niezbędnik. Mój nie taki zaawansowany ale do pewnego czasu korzystałam z kamerki. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już wiem że jest bardzo pomocna i mogę polecić wszystkim mamuska ❗

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wielkim wrażeniem. Świetny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ogólnie jestem fanką tego typu rozwiązań i wiem doskonale, że sprawdzają się one wprost znakomicie. Również jakiś czas temu miałam okazję przeczytać w artykule https://whisbear.com/pl/blog/doris-e-zzy-uspi-ukoi-i-zastapi-elektroniczna-nianie/ o bardzo fajnej elektronicznej niani w nowym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń