czwartek, 14 listopada 2019

Cześć, to ja! Mój album dźwiękowy Wydawnictwo Arkady

 

  Mój Maksiu skończył nie dawno roczek, dni mijały tak szybko ale zawsze były pełne przygód, poznawania świata i dobrej zabawy - teraz warto je utrwalić i zapisać oraz nagrać! 

Tak, tak Nowość od

Wydawnictwo Arkady

  oferuje nam taką możliwość! 

 Cześć, to ja! 

Mój album dźwiękowy

Nowoczesny Album dźwiękowy od Wydawnictwa Arkady pozwoli nam zachować najfajniejsze wspomnienia nie tylko za pomocą fotografii i bardzo obszernych opisów ale również za pomocą nagrań - w albumie mamy do dyspozycji aż 6 nagrań , które możemy wielokrotnie nagrywać i odsłuchiwać. 

 

Pięknie wykonane stronice albumu pozwalają nam na umieszczenie zdjęć, opisów i fajnych wspomnień z naszymi pociechami jak również za pomocą przycisków możemy bez końca odsłuchiwać na przykład pierwszych słów dziecka, ulubionego powiedzonka lub śmiesznych słów, które uda nam się nagrać.

 Dzięki możliwości włączenia i wyłączenia funkcji nagrywania nasze nagrane wspomnienia będą bezpieczne przez lata! Nagrania po 10, 15, 20 i 25 sekund dadzą nam możliwość zachowania najfajniejszych etapów rozwoju naszej pociechy. Pomocnice opisy i miejsca na własne notatki będą stanowiły razem z nagraniami i zdjęciami super pamiątkę - sama chciałabym móc usłyszeć swoje pierwsze słowa lub jak wymawiałam słowo rower :) Dajmy taką szansę swoim dzieciom :) 

 

Bardzo podoba mi się, że książka jest kolorowa, solidnie wykonana i będzie idealna zarówno dla dziewczynki jak i chłopca. 

Taki album te też idealny prezent na urodziny lub chrzest! Polecamy 

~~~~

Metryczka 

Autor: opracowanie zbiorowe

Gatunek: Album

Wydawnictwo: Arkady

Przeczytane: 2019

Ocena: 10/10

Liczba stron:22

Okładka : twarda 

Format: 22,5x25 cm

 ~~

Bardzo serdecznie dziękujemy Wydawnictwu Arkady za możliwość zachowania naszych wspaniałych chwil w tym cudownym albumie! 

Wy możecie go znaleźć na stronie https://www.arkady.info/czesc-to-ja-moj-album-dzwiekowy.html

Zachęcamy do obejrzenia całej oferty wydawnictwa https://www.arkady.info/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz