środa, 20 listopada 2019

Prezent Simple - Prezent na urodziny i problem z głowy.

Zbliżają się mikołajki - nie macie pomysłu na prezent koniecznie zerknijcie na stronę 

https://prezentsimple.pl

 znajdziecie tam mnóstwo inspiracji i możliwości wyboru. Ja szukając prezentu dla męża długo nie mogłam się zdecydować, czy ma to być koszulka, bluza a może jeszcze coś innego - padło jednak na bluzę. 

 

Wzorów i rodzajów jest bardzo dużo dlatego ponownie mój wybór był ciężki :) 

Jednak gdy zobaczyłam ten wzór wiedziałam że będzie idealny - następnie wybieramy tylko rozmiar ( bardzo fajna tabela rozmiarów pomoże wybrać odpowiedni) i kolor - Gotowe - po 2 dniach bluza była już u mnie! 

 

Muszę wam powiedzieć, że test prania i prasowania zdała bardzo dobrze - nie farbuje, naklejka się trzyma i nie pęka - Super! 

Kiedyś kupiłam taką bluzę w chińskim sklepie i napis polubił chyba moją pralkę bo już  z niej nie wyszedł :)  

 

 Z bluzy od

Prezent Simple - Prezent na urodziny 

jestem bardzo zadowolona, miła w dotyku, miękka, fajnie się układa i dobrze leży. A przede wszystkim bardzo spodobała się mężowi.

Dla nas super więc polecamy !

3 komentarze:

  1. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja lubię również bardzo praktyczne rzeczy i jestem wręcz przekonany, że doskonałą opcją jest posiadanie długopisów Parker z grawerem. Fajnie, że takie rzeczy znajdziemy w https://reklamowegadzety.pl/c/dlugopisy-parker-i-waterman i na pewno ich posiadanie jest czymś niezwykle ważnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Personalizowany kubek to super prezent dla każdego.

    OdpowiedzUsuń